Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi meiden
    Alles goed hier, bij gyn ook alles goed. Auto staat voor de deur!
    Geen tijd gehad om te reageren vandaag
    Wel bijgelezen snel maar nog niet alle muziekjes van krullie gecheckt
    Ga nu slapen
    Morgen meer!

2. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    hahahahaha krul op dreef.

Gisteren nam poeslief het zo in, maar nu..... OMG heb de krassen in de armen staan. Zelfs niet in een stukje vlees... grrrrrrrr. Maar maakt niet uit. HIj is er nog.

Waren afgelopen nacht de wanhoop nabij met J. Wat heeft die lopen gillen en waarom??? Geen idee. Lagen er om 22.00 in en om 0.00 liep hij nog te brullen. Omdat ik het zag gebeuren dat M om 2 uur ook zou komen en hier wallen tot op de knieen aan het onstaan waren, hem mee naar het grote bed genomen. Vond het doodeng maar goed om een beetje slaap te pakken. Half 2 was ie er weer.... zucht! En toen is ie wonderwel na de fles in eigen bedje in slaap gevallen tot 7.15. Ja meneer had wat in te halen... grrrrrrrrrr en niet alleen hij! Gelukkig sliep M door alles heen. En sliep ook lekker tot 7.00 na de fles van half 2. Dat is dan wel een kadootje.

@Dtje ik heb ook een programma voor bewerken gevonden dus ga ook aan de knutsel als ik er tijd voor kan vinden.

Fijne dag meiden!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn Armande! Ik moet as maandag!

Vandaag n rondj met de nieuwe wagen op de planning?

@lies; wat n gedoe he die pillen! Zou proberen m echt tussen j benen te klemmen, zoals lies n k zeiden! Dat werkt denk nog t beste!

Miss had j honger? Zl krijst ook heel de boel bij elkaar als we ni op z'n verzoek in gaan..

Ik weet t ook niet....

Ze zijn soms echt 1 groot raadsel he?

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi moppies!!

Fijne nacht allemaal gehad??
    Ik was gisteren te druk om te reageren, veel bezoek en uitgerekend ook een regeldag van m'n meisje... Wilde alleen maar bij mama zijn (echt krijsen als ik haar weglegde) en aan de borst. Draagzak is dan echt een uitkomst zeg!!
    En nu is ze heel moe, slaap inhalen van gisteren denk ik.

Zo naar m'n oma in m'n eentje. Ze is jarig (alweer 92!), maar ml heeft nu dus 24 uurs dienst (saai.... Van 7.00 tot morgenochtend 7.00 aan t werk). Ga dus alleen en is een uur rijden, maar zie ik nu wel zitten hoor.
    Zo ff eerst met de wandelwagen cadeau halen.

Krul: haha, wat was je gisteren goed bezig met je liedjes (voel me vereerd met t nr van Adèle!!! Lieve uitleg ook. En daarbij hou ik ook enorm van Adèle.) nu nog een nr voor jou!! Ik zal ook eens nadenken!

@marlies: wat een gedoe met j..... Fijn dat t uiteindelijk goed ging. Hoe leg je m dan bij jullie in bed?!

Jullie nog plannen voor t weekend?!

5. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande: mooi dat t goed was bij de gyn!!
    Al ritje gemaakt met je auto?!

@d: ook een pittig mannetje dus! Grappig hoe je merkt hoe t karakter aan t vormgeven is he?! Meisje hier is ook erg pittig, t is dat ze nog niet kan praten maar anders zou ze iets zeggen van: " mam, ik wil NU eten en ook geen seconde later!". 😳

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahaha precies
    Zo vertaal ik t stereo geluid ook :p

Joh zal je net zien! Altijd als je t druk hebt he!
    Alsof ze t aanvoelen!
    Laat ze je nu beetje met rust?

Gefeliciteerd met je oma! Wat n leeftijd! Moeten wij nog zien te halen! Is ze nog goed te been?
    Ze zal t wel leuk vinden de kleine te zien!

Plz onderweg n voorzichtig he!

7. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    J heeft zijn mama het schaamrood op de kaken bezorgd. Ik moest even telefoon aannemen zopas. Was belanrijk. Maar had j op de arm. Laat ie echt kei hard een boer in de hoorn. Hahahahha

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hai lieve meiden!

@beeb in bed leggen: Hier komt ons meisje klokslag 6 uur elke ochtend. Ik leg haar dan ook bij ons in bed. We hebben twee flinke hoofdkussens en leggen haar dan daar tussenin. Het dekbed komt dan tot dr beentjes, klein beetje buik en verder ligt ze dan lekker veilig tussen de kussen in. Kan niets gebeuren en zo slapen we met zn allen nog even door, om 7 uur wordt ze dan echt wakker voor de fles.

@Armande: ben benieuwd of je de buurt al onveilig hebt gemaakt met de nieuwe car :D
    Fijn dat alles goed was bij de gyn! Geneest de wond naar behoren nu?

@Lies: oef heavy night! Ja soms weet je het gewoon niet wat er aan de hand is als ze zo huilerig (hysterisch) zijn. Honger (maar lijkt me dat je dat wel hebt geprobeerd) of krampjes of zich even niet lekker voelen of een huiluurtje om alle indrukken vd dag weer te verwerken...je weet het niet! Fijn dat het daarna weer goed ging!
    Jaja poezebeest heeft die vieze medicijnen in de gaten nu natuurlijk! Succes ermee hoor...poeh!

@Caroline: jullie wonen ook wel vrij ver van (alle) familie geloof ik he? Je hebt het er vaak over dat het wel even rijden is.
    Was het gezellig bij je oma?? Hoe is het met je meisje? Nog zo'n regeldag??
    Das niet prettig als je veel bezoek hebt! Maar gelukkig dat je een draagzak hebt. Onmisbaar in zo'n situatie!

Me loves Adele toe!

@Hier: vandaag ook bezoek gehad. Wel gezellig hoor!
    Voor de rest hier flink het huishouden samen aangepakt, heerlijk dat alles weer bij is nu!

Morgen totaal geen plannen; hopelijk komt de ons beloofde minimale 20 graden echt uit en kunnen we heerlijk in de zon liggen morgen in de achtertuin!!
    Ik wil nog wel even lekker gaan wandelen ergens, maar vriendlief heeft daar niet zoveel zin in geloof ik. We'll see tomorrow!

Jullie plannen met dat lekkere weer???

@Dtje: geweldig he die scene satc :D
    Lig iedere keer weer in n deuk hoe Samantha t brengt :p

Leuke dag gehad vandaag?? Ga je morgen doen??

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Geweldig!!!! :D:D:D:D

Wat was de reactie aan de andere kant van de lijn??? :p

10. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ben ik weer!!

@krul: ik heb ff een nr voor jou (past ook bij d trouwens...:)).
    (Don't talk just kiss van right said Fred: eentje uit de oude doos)

Right said Fred - don't Talk Just Kiss - YouTube

Best wat Fam. Woont verder weg idd! Maar t ging heel goed gelukkig,niet meer zoveel aan de borst vndg als gisteren maar wel wat meer nog bij me maar das ook wel lekker.
    Nu ligt ze lekker op bed!

Jaaa ik wil morgen ook de zon!!! Hoop t zooooo!

Haha marlies, wat een mop!!

11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
  12. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Nu ben ik echt op dreef, nog eentje dan (en deze is NOG passender!!!

YouTube

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    *proest het uit* :D:D:D

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ladies :)
    Ben ik weer!
    De hele dag in de weer geweest en feestje gehad van mn moeder! Die werd 65 toen ik uitgerekend was dus dat was verzet naar vandaag. Reuze gezellig en we hebben kadootjes gekregen voor ons meisje, zo lief! En ons meisje deed t supergoed! Werd wakker voor de fles en verder lief in de wagen geslapen. Het was in een restaurant de hele middag en avond en t leek wel of ze juist door t geroezemoes goed sliep. En dat terwijl we dachten dat ze last had van alle prikkels. Maar blijkbaar is geroezemoes beter dan de huiselijke geluiden ;)

@caroline, ik voel een generatiekloofje bij right said fred ;)

@gyn, ik heb nog een echo gehad om te kijken wat er aan de hand was, raar hoor een echo met een lege buik... Maar alles was gelukkig goed, hij snapt ook niet wat er aan de hand was (had nu mn eigen gyn)
    Mag nu weer alles doen, ook sporten en dus ook buikspieroef haha die zijn nodig hoor! De pijn is vrijwel weg en de roodheid ook. Tis nog wel wat opgezwollen maar de wond is netjes dicht. Zal wel goed komen allemaal!

Ik zal ook ff een duit in t zakje doen :D

Ginuwine - Pony - YouTube

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
  16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Klinkt gezellig arnsnde! Nog gefeliciteerd met je mams!! En fijn dat je meisje het zo goed deed! (Geroezemoes vindt de dame hier ook fijn hoor!).

Wat fijn dst je helemaal door de keuring bent 😀

Haha, zou zeker generatiekloofje kunnen, maar er gaat toch niets boven jaren 80 muziek 😉

Dat nr die je niet kent staat op nr 1 in de mega top 50. De clip is op dit moment veel besproken!

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Met twee kids heb je dat he? Ik weet ook de helft van t nieuws niet...:) ik weet t...tis om me te schamen...trekt wel weer bij;)

Ben ook erg trots op dr!

Die 24uurs diensten zijn ook pittig! Want als je ml dan thuiskomt moet hij natuurlijk bijslapen? Wel fijn dat je bv geeft, kan je dr zo aanleggen, ik moet dus dan een flesje klaarmaken, maar heb al bedacht dan n thermoskan mee naar boven te nemen.

Gaaaaap truste! Ik ga vast dromen over t mooie weer!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morning Ladies!

Was gister middag n avond niet thuis
    Smiddags langs m'n schoonouders n Avonds bij mama gegeten n er tot uur of half tien gebleven
    Dat is dan ook voor mijn mannetje weer te veel van t goede
    Hoewel t daar goed ging was ie thuis toch erg onrustig
    Hij slaapt nergens langer n dieper als thuis dus was toch beetj oververmoeid
    Had vd week over n weer gemaild met m'n oude kraam n die zei dat ik m voor troost of om m lekker moe te maken best kan aanleggen
    Ik dacht dan proberen we dat, had m nog f in badje gedaan en flesje gegeven.. O wat was ie tevreden en ontspannen erna.. Maar k stoot met m'n stomme kop iets om en hij schrok
    Nou toen duurde t wel weer ff voor k m in slaap kreeg :(

K ben al vanochtend met dit bericht begonnen maar kwam weer van alles tussen
    Moet t voor nu ook f hier bij laten want k moet straks naar de verjaardag van m'n nichtje
    Hoop dat t niet te veel is na gister maar we blijven niet al te lang en verder de hele dag thuis

@Armande; Nog van harte met je moeder! Fijn dat t zo gezellig was gister en dat je meisje t zo goed deed! Gaat enorm voorruit he! Echt fijn om te lezen! Fijn dat jij ook alles weer mag! Fijne berichten!

Have a Nice day y'All :D

Ooooo n Caroline :D lekkere nummertjes :D

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier nog geen zon te bekennen btw! Overthere?

Deel Deze Pagina