Ben niet de enige dus. Meiden een knuf. Hier is ook bom onploft dus later meer. Eerst orde scheppen in de chaos. Caroline hoe is hey nu? En bij de andere meiden?
Ja caroline,,ben je een btje opgeknapt?! Gedeelde smart is halve smart Zojuisy vijf wassen weggevouwen en opgeruimd. Net de fles gegeven en nu een huilend meisje dat niet in de box wil en een aandachtvragende peuter (wel heel lief hoor!) en nu moet ik nog orde scheppen in de chaos in de badkamer en proberen dametje haar nieuwe kleertjes netjes in de kast te krijgen Morgen de hele dag weg en de kindjes naar oma dus moet alle spullen ook nog verzamelen. Wilde heel veel reageren maar weet t ff niet meer, kom later wel weer ff langs!
Lies knuffel n succes! Armande Thats a start! R zit beweging in! Lekker al wat gedaan Ik kon na de fles van 9 lekker blijven liggen bij elk geluidje And So on Word j wel f wakker maar ben dan zo weer vertrokken Kon nie meer, had t f nodig Hoe doen jullie t met eten als jullie alleen zijn T schiet er steeds vaker bij in n moet vaak snel snel T valt natuurlijk ni meer te plannen n hij is vaak wakker en of heeft m'n aandacht n zorg nodig op die momenten Voel me er regelmatig ni goed door dus moet anders Tips zijn welkom
@Caroline: ooh meis Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Ik hoop een stuk beter! Dat je hoofdpijn weg is en de kleine meid ook wat rustiger is. Kan me voorstellen dat je het even niet meer zag zitten...alleen en dan je meisje die niet stil te krijgen is...pff! Hoop echt dat je vandaag weer een goede en mooie dag hebt! @Armande: zo meis na gisteren weer een goeie dag vandaag! Je bent al erg actief geweest! Hoop dat het lukt allemaal wat je op de planning hebt! Wat ga je morgen doen?? Spannend, je kindjes naar oma!! Vindt oma vast super en hopelijk de kleintjes ook! @Lies: ooh succes meiss!! "Komt wel goed schatje!" @Dtje: ons meisje is wakker tijdens etenstijd. W is werken dus ik kook terwijl ik haar in de wipper in de keuken zet. Vindt ze erg interessant. Als W thuis is gaan we eten en gaat zij in de wipper in de box, tot ze dat op een gegeven moment beu is en dan zetten we dr in dr wipper bij ons op tafel. Als ze wakker zijn hoeven ze niet constant aandacht te hebben, ze moeten zichzelf ook goed leren vermaken. Maar ons meisje vindt de wipper errug leuk, dat scheelt. Is er ook iets wat R heel interessant vindt? Zo kun je hem lekker bezig houden en kun jij gewoon lekker koken en eten. Alleen maar iets voor jezelf kunnen doen als de beebjes slapen is onmogelijk, want ze slapen steeds minder en al helemaal niet meer wanneer jij het wil Ben ik een te makkelijke moeder of heb ik een makkelijk kind? Krijg de indruk dat jullie er veeeeel vaker mee in de weer zijn dan ik....dat geeft mij dan ook weer een beetje een naar gevoel haha Ik vind dat ze niet altijd mijn aandacht nodig heeft, niet als ik even dringend iets moet doen. Als ze dr luiertje heeft gekregen en een flesje, kan ik best even een huishoudelijk taakje gaan doen terwijl zij zichzelf moet vermaken...
Hier moeten ze.de fles rond etenstijd. Koken soms al om vier uur. Dan is het vast klaar. Hier weer wat orde in de choas en vanmiddag even gealapen. Heerlijk. Daarna heerlijk in de tuin gezeten. Mannetjes in de wagen. Bij kruidvat hebben ze vanaf morgen leuke t shirts voor onze kindjes. Bink in hey blauw en drama queen in.het roze. Vanaf mt 68.
oooh bedankt voor de tip I love dramaqueen! Hebben hebben hebben! Hebben ze m ook in volwassen maten? Voor mezelf ook wel errug leuk Heerlijk lekker in de tuin zitten met je mannetjes!
Thx voor de tips krul en lies! Heb t net in praktijk gebracht toen ik nog moest koken.. Met een volle buik n badje er aan vooraf ging dat goed! Madagascar opgezet n hem in de wipper, baby boy nu te slapen in de box!
Ik doe het precies hetzelfde hoor! Je doet t naar mijn idee harstikke goed! Ik heb hier nog een bijna kleuter lopen dus ze heeft soms echt geen keus, ik ook niet hoor en andersom zl ook niet Je zou geen leven overhouden als je je altijd naar je beebje moet vormen. Ik ga morgen een dagje vrijwillig mee met mn werk (dagje uit voor de clienten) het is redelijk in de buurt van mn moeder dus dat is handig. Zl vindt t heel leuk, hij is gek op (stief)opa en oma en dl gaat voor t eerst. Voor mij ook voor t eerst een dagje zonder haar zal gek zijn hoor. En dan ineens is t fijn om geen bv te geven Enne grappige avatar krul! @D goed gedaan! @lies. Thanks voor de tip van de pampers met de voordeelkaart! Had hem gauw geactiveerd toen ik t van jou las en kan ze nu tm de 19e ophalen. Goeie deal!
Succes morgen Armande, benieuwd hoe ze t doet morgen, en veel plz he! Dat zijn dan idd weer de voordelen van geen bv geven he! Bedenk ik me ook vaak als ik op pad ben ed.. N nu zoals vandaag met migraine idem.. Gaat al weer door de medicijnen Slaap lekker allemaal!
Ben ik weer!!!! Nou gelukkig is m'n hoofdpijn naar de achtergrond... Wat ontzettend k* was dat zeg. Meisje wilde ook nog eens meer drinken (waarsch vanwege de warmte..). Thanks voor jullie lieve medeleven!!!!! @d: ik doe t net zoals krul met dezelfde reden, even alleen in de box of de wipper. Erg belangrijk dat ze zelf leren spelen en even je handen vrij en bij mij ook nog eens ivm de hond wel zo veilig. Ze zijn idd steeds meer wakker en ik hou niet van kinderen die zichzelf niet kunnen vermaken (sommige kids van vriendinnen kunnen dat niet...) Ik doe t ook altijd in eenzelfde volgorde: voeden, even rechtop op de arm (ook boertje) en dan ff mama-aandacht met liedje kletsen ed, dan in de box (eerst op d'r buik) en dan vaak nog ff in de wipper (vindt ze erg leuk!) en dan naar bed! Als ze op bed ligt en in de box/wipper dus tijd voor jezelf. Ff n vraag d, bedoel je Madagascar de film opgezet voor zl?! (Als rasechte pedagoog ben ik enorm anti tv voor kinderen vooral voor baby's.... Heb zelf nooit tv aan als dl beneden is. Die prikkels zijn echt nog teveel van t goede! Maar Miss bedoelde je wel wat anders hoor!! Hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik dat zeg!) Leuk die dag morgen armande!! Wel ook spannend en dat is idd een voordeel van geen bv!! Slaap lekker!!
Begrijp ik t nu goed dat jij nu migraine hebt d...?! Wat ontzettend vervelend zeg, bah bah bah..... Sterkte meis, hoop dat je meds helpen!!!!
@D beterschap! Balen zeg..... fijn dat de meds helpen! Ik was idd ook benieuwd of je de film bedoelde...l Hier is bijna nooit de tv aan als dl beneden is, lukt niet altijd hoor want zl kijkt in de middag vaak tv als hij op zn "dooie punt" is. @caroline, ik zie weer een soort van overeenkomst ik heb SPH gedaan en roep al jaaaaren dat ik orthopedagogiek wil gaan studeren Vind t zó boeiend! Fijn dat je hoofdpijn gezakt is! Ik ga maar eens slapen, dl zal zo wel honger hebben en morgen een intensieve dag voor de boeg. En een uitdaging: om 8:15 in de auto zitten met twee kids, aangekleed en gegeten
Als ik t zo teruglees klinkt t wel hard (ik hou niet van kinderen die...)want ligt natuurlijk aan de ouders ervan! Dan is er geen gesprek te voeren doordat de kinderen alle aandacht opeisen, dus het aanleren van uitgestelde aandacht vind ik erg belangrijk!
Haha Armande: sph is ook echt een leuke opleiding en ..... Tada, ik heb een jaar orthopedagogiek gedaan na m'n opleiding fysiotherapie (alleen m'n propedeuse gehaald) want merkte dat het heel veel onderzoek doen is en ik toch meer praktisch bezig wilde zijn en meer in groeps- en teamverband. Uiteindelijk dus niet afgerond n de pabo gaan doen (kon in 2 jaar in deeltijd ) en daarna de master sen gedaan (na paar jaar gewerkt te hebben hoor) erg mooie opleiding met heel veel pedagogiek en dan vooral gericht op het begeleiden van leerkrachten met hoe zij om moeten gaan met kinderen en kinderen die bijzonder zijn (wij zeggen dan kinderen met bepaalde onderwijsbehoeftes). Blijft reuze interessant allemaal!! Tja, ff zl voor tv snap ik helemaal!! Soms echt even handig als het idd maar beperkt is zoals jij ook doet! Pff 8.15 klaar met 2 kids, petje af!!
Lig ik er een x vroeg in ken ik nie slapen.. Zo maar weer n poging maar moest f bijlezen Fijn dat t wat beter gaat Caroline! Hoop dat j gauw weer helemaal fit bent! Mijn hoofdpijn was gelukkig snel over doordat ik m'n medicijnen kon gebruiken Ooooo durf t bijna niet te zeggen maar t was idd voor hem bedoeld Ik had niet t idee dat t too much voor hem is omdat hij overal doorheen slaapt n muziekjes n geluidjes heel leuk vind Ik Kijk ook elke avond tv terwijl hij nog in de box ligt en is echt in coma dan n slaapt in z'n bedj rustig verder zonder wakker te worden Denk j dat ie er toch last van heeft/gaat krijgen? Merk t iig niet aan m.. Wel goed dat j t zegt, heb er niet echt bij stil gestaan omdat de mensen die k ken met n baby t ook zo doen/hebben gedaan Ben btw op nacontrole geweest, meer dan gesprek was t niet omdat t allemaal goed gaat werd ik ook ni onderzocht T zal wel.. Ga poging wagen weer! Typen gaat zo kut weer op deze tel.. Goodnight!
even snel, ik kom later terug. Ga nog even slapen. Gisteren controle geweest in ziekenhuis en kindjes hoeven niet meer terug. Morgen de eerste prikken. Straks even paracetamol halen. Ga mooi met de auto want kan bijna niet lopen. Heb mijn knie verdraaid ofzo. Gisteren flink wat was opgeruimd hier en een paar planten gepoot. ik heb hier ook altijd tv gewoon aan als kindjes beneden zijn. Nu kijken ze er niet naar hoor maar ik ben dan weer van mening dat ze moeten wennen aan alle geluiden. Heb ook niet het idee dat ze er last van hebben. Heb ook in ziekenhuis altijd radio aan gehad etc. Vanavond komen onze buren op bezoek. Wel balen van mijn knie want wilde vandaag weer voor het eerst gaan sporten. Nu moet ik dat uitstellen helaas. Wil van de week dan maar wel een keertje gaan zwemmen. En hopelijk kan ik dan volgende week weer sporten. Tot later meiden ik ga weer even slapen tot de volgende fles.
Succes morgen linssiej! Wat goed! Hier de 24e voor de prikken! Beste met je knie! Beter even rustig aan doen.. Zwemmen is Miss wel lekker! Heb nog nie veel zin om te sporten eerlijk gezegd.. Maar t afvallen is me tot nu toe ook makkelijk af gegaan Wil wel buikspieren trainen, maar dat kan thuis ook
Hoe is t allemaal gegaan vandaag Armande? Caroline, is j hoofdpijn helemaal weg? Hier heeft m'n mannetje vandaag gefascineerd op t speelkleed naar de knuffeltjes gekeken n zich vermaakt in de box n wipper waardoor ik tussendoor meer als anders heb kunnen doen Ook slaapt ie na z'n fles van 9 in een ruk door tot half 5.. Trots! Zal paar foto's van vandaag plaatsen Net ook weer n lading besteld Straks aan t digitale fotoalbum beginnen wat m'n moeder heeft gewonnen bij de bankgiroloterij Wat hebben jullie verder gedaan vandaag?