Hallo aanstaande mama's wie nog meer een groter gezin hier zwanger van ons zesde kindje waarvan de vierde eigenlijk omdat er 2 vlinder kindjes zijn!! Wie klets er mee?? Hier mog alles goed gaan 9 augustus uit geteld!!
Hallo Moedertje112, Gefeliciteerd met jullie 6e zwangerschap! Hoe ver ben je? Ik ben zwanger van ons 4e kindje. Hoop dat het goed zit, heb maandag een 1e echo.
Hoi sterretjesmama als het goed is rond de 6 weken! Heb de 20 de eerste echo dus erg spannend allemaal weerr! Hoe voel jij je sl kwaaltjes? Moet zeggen hier echt nergens last van weet niet off. dat goed is of niet bij de andere zwangerschappen had ik echt last van me borsten en misselijkheid!!zie dat jij ok al veel hebt mee genaakt met zwanger zijn pff!! Hoe ver ben jij??
Hier ook 6 weken als het goed is .. Spannend he? Wij hebben een aantal miskramen achter de rug inderdaad. En onze eerste zoon is overleden, gezond geboren met 37 wken maar we hebben hem thuis in zijn bedje gevonden, overleden .. oorzaak weten we niet. Daarna nog een dochter en zoon gekregen, nu 2 en 1 jaar. Jullie hebben 2 sterretjes lees ik? Ik wens je een hele fijne zwangerschap.
Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hier ook een 'groot' gezin. Ik heb 2 zoons van bijna 10 en 8 en 1 dochter van net 6. Rond 4 maart word deze kleine uk verwacht. De kids zijn super trots. En toch zie ik ons niet als groot gezin, daar kwam mijn vader uit vandaan, 17 kinderen Wij zijn meer een druk gezin
Hoi sterretjesmama verschrikkelijk zeg!! En Indd erg spannend bij mijn zoontje kay en Maikel geboren met 5,5 maand en 4 maand blijken ze nu een oorzaak te hebbe en dat is dat de placenta niet mee groeit daarom zit ik ju al aan de bloed verdunners dat blijkt te werken dus hoop het!! En hebbe ze bij de miskramen van jou ok geen oorzaak?? Zijn er wel veel toch? Ben je daarom nu ook zo onzeker?? Ik heel erg! En je hebt de kindjes wel mooi kort op elkaar ok gezellig druk!! Hier zijn ze 8 6 4 dus alles op school erg stil in huis!! Hoi Tari jij ok gefeliciteerd maar voor jou schiet het op zeg!! Maart uit geteld! En Indd vroeger was het groter maar in deze tijd zegge ze 3 4 kinderen al groot hihi!! Hier ok lekker druk gezin hoor!! Heb allemaal jongens dius dus dat gaat er lekker op soms hihi!! Voel jij je verder goed??
Hier ook een moeder van een 'groot gezin'. Wij hopen eind februari onze vijfde kindje te mogen verwelkomen. De andere kinderen zijn een zoon van bijna 8, een dochter van 5, een zoon van 3,5 en een dochter van 17 maanden. Wat heftig dat jullie je kindjes verloren zijn moedertje 112 en sterretjesmama. Dat is het ergste wat je kan overkomen als ouders zijnde. Trouwens gefeliciteerd met jullie zwangerschap, spannend allemaal weer. Duimen dat jullie een goede echo hebben binnenkort.
Schiet zeker op, de feestdagen er nog tussen en nog een verjaardag eind jan van mijn oudste, veel afspraken en dan is het zo feb ben ik bang voor. De babykamer moeten we nog aan beginnen. (Oeps). Ik heb vooral in de nachten veel last van bekkenproblemen en dan met namen bij het schaambeen. Geen pretje maar het is niet anders. Merk nu wel dat de buik in de weg zit. Maar over het algemeen valt deze zwangerschap me niet tegen. Ondanks de stress die we in sept/okt. Gehad hebben. Alleen begin nu pas te beseffen dat er in mrt een kindje komt en dan zit ik al in het laatste trimester. Daarvoor ook wel genoten maar door alle stress en onverwacht zwanger zijn heeft het echte besef even gesuurd Maar sterretjesmama en moedertje 112 heftig hoor, 1 of meerder kindjes verliezen. Kan me voorstellen dat het je nu erg onzeker maakt, dat heb ik al deze ronde en ik geen sterrekindjes. Oxbow, gefeliciteer en de 5e onwijs leuk. Wij hebben wel altijd 5 gewild maar na 3 vonden we goed zo. Maar wie weet dat we er nu anders over gaan denken. maar zou niet weten waar ik de 5e moet laten. Hoe doen jullie dat? We lopen trowuens aardig gelijk op. Jullie al klaar?
Tari en Oxbow gefeliciteerd! Het schiet al op voor jullie. Gezellig hoor al die kindjes! Moedertje112, je weet wat het is dus. Bah, verschrikkelijk .. Fijn, dat je nu al bloedverdunners slikt. Hoop op een mooie 1e echo voor je! Ik zit nog midden in de onderzoeken maar ben toch alweer zwanger geraakt, onze laatste MK is 3mnd geleden, uitslagen onderzoek komen maandag. Ik ben benieuwd .. En ben erg zenuwachtig, hoop zo dat het hartje klopt dit keer. Tussen de kindjes zit 15 maanden. En nu ook weer als het goed mag gaan! Druk en hectisch maar bovenal Gezellig!!
Hoi oxbow ik heb eerder met je gesproken was namelijk 21 januari uit geteld we hebbe toen ok n forum gehad over meerdere kinderen weet niet off je dat nog weet? Fijn dat bij jou alles goed is en eind in zicht lijkt me ok erg lekker!! Hoi Tari fijn dat allemaal zo goed gaat en Indd oeps hihi je mag wel op gaan schieten dan hihi!! Sterretjesmama ja is een mooie tijd er tussen hoor wij hebbe eigen bij allemaal 2 ertussen had er eigenlijk nog 1 van 2 maar toen bewust niet gekozen voor n andere zwangerschap was zo bang en uiteindelijk toch weer aan gegaan en ja dan stort je wereld weer in als ze op hadde gelet was ik nog gewoon zwanger geweest van Maikel . Maar ben 10 augustus is geleid en nu 9 August uitgeteld van ons nieuwe worden alles alles goed gaat dan!! Ben benieuwd wat er bij jou voor uitslagen komen ok erg spannend zeg!! Hoop ok dat het hartje klopt bij je was dat bij de andere keren niet?? En wanneer heb jij n echo ?? Gr
moedertje112 nu je het zegt denk ik ja dat is ook zo. Ben toen dat topic uit het oog verloren en ben ook geen heel actieve schrijver. Meer bij vlagen eigenlijk. Maar wat erg dat jullie je kindje verloren zijn, zal een moeilijke maand zijn januari, want dat is toch de maand waarin jullie kindje geboren zou worden. Ik duim dat alles nu goed zit. Tari wij zitten inderdaad dicht bij elkaar. Leuk hoor een vierde en ook een cadeautje begrijp ik? Hier was het ook een grote verassing, want met 4 was het voor ons echt klaar, ook omdat onze jongste geboren is met een aangeboren afwijking en achteraf een syndroom blijkt te hebben, en waaraan ze afgelopen jaar geopereerd is. Maar 2 maanden na haar operatie kwamen we er achter dat ons vijfde spruitje op komst was. Hier liggen de 3 oudste samen op een kamer, mijn man gaat een 3 hoog stapelbed maken en de 2 jongste komen tijdelijk op een kamer. In de toekomst willen we de meiden op een kamer en de jongens en waarschijnlijk wordt het toch verhuizen. Zo ga even mijn jongste bezighouden want die zet de boel op stelten. Reageer later even verder op de andere hoor
Oxbow, hihi bij jullie ook nog een cadeautje. Dus de jongste 2 lekker kort op elkaar. Is wel leuk voor ze. Wij hebben nu ook 2 de jongens op zolder. Ze hebben een dubbele bedstee ( naast elkaar) zodat ze toch ieder een eigen plek hebben. Wij zijn een etage gezakt naar hun oude kamer. Mijn dochter ligt alleen, redelijk ruimekamer en de babykamer is de kleinste ruimte waar we de kledingkasten hadden staan. We moesten even wat schuiven en flink klussen. Moedertje 112 januari lijkt me een heftige maand voor jullie. Wanneer ben je nu uitegerekend? 21 jan word onze oudste zoon 10!
Jammer oxbow dat je de andere tropic verloren bent was daar ok erg gezellig!! Ja Indd jan word rond de 21 erg moeilijk hopelijk gaat het erg snel voorbij! Het zijn n stel boefjes hoor die kinders hihi!! Tari ik ben nu 9 augustus uit geteld maar eigenlijk ok klote eigenlijk want ben afgelopen 10 augustus bevallen van ons zoontje Maikel en precies jaar later uitgeteld nu!! Aan de ene kant mooi zeggen ze want betekend dat er toch iets is!! Hebbe jullie het allemaal al verteld dat jullie zwanger zijn?? Hier wetn alleen de ouders het en broers en zussen. Tegen de kinderen hebbe we ok nog niets gezegt we proberen het deze x zolang mogelijk voor ons te houden ! Hadde jullie sl kwaaltje en bij de andere zwangerschappen?? Wat een vragen he!! Ik heb namelijk nergens last van en bij alle andere zwangerschappen ben ik misselijk gewest en last van de borsten hadden jullie dat ook??
Tari: je vroeg nog ergens of we al bezig zijn of klaar waren voor de baby. Nou eigenlijk nog niet. We hadden na de jongste alles weggegeven en moet dus weer helemaal opnieuw beginnen en aangezien het allemaal al duur genoeg is koop ik iedere maand wat. Een slaapplekje heeft hij al wel en ook kleertjes en dergelijke, maar moet nog nieuwe dekentjes en lakentjes en dergelijke halen. Hij komt wel op een roze kamer te slapen, want we hadden begin van het jaar de kamer van de jongens opgeknapt (die hebben onze kamer gekregen en wij zijn naar het kleinste kamertje gegaan) en van de zomer is de kamer van de meiden gedaan, waar de oudste dame dus al niet meer slaapt. Deze is in het roze en ik ga echt niet weer opnieuw behangen en schilderen. De geboortekaartjes en dergelijke heb ik nog helemaal niet en heb wel een idee wat we willen, maar het kaartje hebben we nog niet uitgezocht en ook de tekst nog niet, normaal was het met 28 weken allemaal klaar, maar deze keer echt niet. Moedertje112: kan me voorstellen dat het erg moeilijk is, het is en blijft een groot verdriet, wat rond die periodes weer erg oplaait en het is nog vers. Hopelijk heb je nu over 8 maanden een gezond kindje in je armen. Wij hebben het deze keer pas met 11 weken verteld aan iedereen, ook omdat we eerst zelf aan het idee moesten wennen voordat we het bekend wilde maken en ik moet eerlijk zeggen dat we in het begin getwijfeld hebben wat verstandig was, vooral omdat mijn man het niet zag zitten en in de eerste instantie er niet voor durfde te gaan, maar na onze vakantie was het duidelijk dat het kindje welkom was en toen zijn we eerst voor onszelf alles op een rijtje gaan zetten en daarna hebben we het de kinderen en de familie verteld. We zijn nu ongeloofelijk blij met de kleine, maar we zaten nog in de emoties van onze dochter waarover nog geen duidelijkheid was of het erfelijk was en of ze een symdroom had of dat het gewoon domme pech was. Kwaaltjes had ik behoorlijk deze zwangerschap, ben de eerste weken echt beroerd geweest, maar bij de vierde had ik volgens mij ook weinig kwaaltjes tot 7 weken en toen begon de misselijkheid. Maar het hebben van kwaaltjes zegt niets over het wel of goed zitten van een zwangerschap he, ook al kan ik me je twijfel goed voorstellen want het is niet fijn om misselijk te zijn of iest dergelijks, maar voor je gevoel geeft dat meer zekerheid. Zo dat was mijn epistel weer, zal niet iedere dag langskomen denk ik hoor, maar nu is mijn man even met de kids bezig en heb ik even tijd.
Hallo allemaal, Hier zwanger van de vierde (eigenlijk mn vijfde zwangerschap maar eerste keer is na 9w misgegaan). ik ben 25 mei uitgerekend. Over 2 weken de 20w echo. vind het allemaal weer zo mooi en bijzonder.. maar ook erg spannend.. lees hier dat een paar van jullie ook kindjes zijn verloren, jeetje wat is dat enorm heftig.. dat wil niemand meemaken.. wij hebben in ons huis vijf slaapkamers dus iedereen heeft zn eigen plekje.. in t nieuwe jaar gaan we de laatste slaapkamer in orde maken voor ons jongste zoontje, zodat de babykamer weer vrij komt.. wel een andere auto gekocht die we van de week gaan ophalen..
@moedertje112 zie dat je ook 3 jongens hebt? leuk zo'n mannengezin!.. het enige vervelende is dat iedereen nu zegt ""nou en dan nu een meid he" tuurlijk een meisje zou heel leuk zijn.. maar een jongen is net zo welkom.. belangrijkste is dat het goed gaat met het kindje.. en mijn gevoel zegt dat het gewoon weer een jochie is ..
Hoi oxbow ja Indd blijf beetje onzeker over me zwangerschap en is natuurlijk ok bij iedereen anders!! En weet jij of het erfelijk is?? Hoi zuster88 gezellig dat je mee klets. Jij al bijna op de helft ok lekker hihi!! Fijn dat ze bij jullie eigen kamer hebbe. Hier waarschijndelijk de oudste 2 op de zolder! En weet wat je bedoelt met wat ze zege over een meid!! Nou ik ben meer n jongens moeder hoor maar voor het winkelen zou ik wel n meid willen maar das dan ok het enige hihi!! Vind ok zeker niet uit maken als gezond id mogen we al in ons handen klappe voortaan!! Wat vinden jou jongens ervan dat er n kleintje bij komt? Hoe oud zijn ze? En wil he niet weten wat het word?? Voel je je verder ok goed?? Gr
@ moedertje112 de jongens vinden het heel erg leuk (voor zover ze het al echt doorhebben) met de termijnecho hadden we ze meegenomen en nog niks verteld alleen dat ik naar de dokter moest dus de vk maakte echo en toen had de oudste door dat er een baby in de buik was.. echt super leuk.. elke dag moeten ze even mn buik aaien of kusje geven.. de oudste wordt in jan. 4 de middelste in feb. 3 en de jongste is anderhalf.. die van jou waren al iets ouder he? die weten het denk ik nog niet? wij willen niet weten wat het wordt (soms twijfel ik hoor) we hebben het de vorige keren ook niet geweten en jij?> ik voel me goed, heb alleen twee weken geleden behoorlijke bloeding gehad, blijkt dat mn placenta laag ligt als dat bij 30w nog zo is dan neemt de zh de zorg over en wordt verder beleid bepaald.. dus ik hoop dat hij nog netjes mee omhoog groeit wil zo graag weer thuis bevallen.. hoe voel jij je verder? wel spannend he en zeker in jou geval.. denk je dat jou kinderen het nieuws leuk vinden? vast wel toch?!
Hoi zuster88!! Ow dan zijn ze bij jou nog klein ok lekker druk zo denk ik!! Ja hier zijn ze ouder denk wel dat de oudste het leuk vind maar heeft veel mee gekregen van de andere 2 zwangerschappen en bevallingen en heeft het er nog veel over daarom proberen we het zo lang mogelijk stil te jouden maar me buik groeit al😱 dus hopelijk krijgt hij niets door!! Andere 2 vinden het wel goed zo willen niet nog meer delen hihi!! Ja ik ven het ok erg spannend hoor pff hoop zo dat de medicatie aan slaat! En hoeso bij jou n bloeding dat placebta te laag ligt?? Kan dat kwaad?? Verder voel ik me heel goed merk juist niet dat ik zwanger ben en had ik bij alle andere zwangerschappen wel dus weet ok niet!! Ik zou ok graag thuis willen bevallen maar dat zit er hier nu niet meer in! Ben met de oudste in ziekenhuis bevallen vanwege zwangerschaps vergiftiging en andere 2 thuis en die 2 vroege geboorte ok ziekenhuis was ingeleid omdat het zelf niet wilde!! En nu dan dadelijk weer!!
@moedertje112.. lijkt me idd voor de kinderen ook erg heftig om het overlijden van een ander kindje mee te maken, maakt toch veel indruk... vorig jaar heeft mn schoonzusje haar kindje verloren na 23w zwangerschap en daar heeft zelfs ons oudste zoontje het vaak over.. als de kleine er is vinden ze het vast heel leuk.. brengt een boel gezelligheid met zich mee... als de placenta laag ligt veroorzaakt dat vaak bloedingen en als die bij de baarmoedermond of er iets over heen ligt kan het kindje niet door het geboortekanaal..dus is wel even spannend.. jij hebt ook al wel het een en ander meegemaakt lijkt me moeilijk om te kunnen genieten van een zwangerschap of niet? jammer dat je niet meer thuis kan bevallen.. dat is idd wel t prettigst hier bij de oudste zh ivm hoge bloeddruk andere twee thuis.. mja uiteindelijk is t t belangrijkste dat het goed gaat met moeder en kind..