Zwanger van de tweede...?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Jeetje wat ben ik een tijd hier niet op het forum geweest en ineens zie ik veel oude bekenden waar ik wel of niet eens contact mee had die inmiddels alweer zwanger zijn van de 2e! Ben benieuwd wie er inderdaad allemaal "alweer" zwanger zijn of misschien zelf alweer bevallen zijn? Mijn dochtertje is nu 1,5 en zelf zit ik nog erg te twijfelen hoe veel tijd we tussen haar en een evt. 2e willen laten zitten....

2. Female

Female Niet meer actief

JA weer zwanger :D

PS Ik zou er niet teveel over twijfelen,
    Als de bekende kriebels weer komen is het denk ik tijd om er weer voor te gaan! ;)

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Ik moet er nog niet aan denken...En wellicht helemaal geen 2e hoor...

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hi,

ik zat ook lang in dubio, ik zat rond dezelfde periode als jij op deze site. mijn zoontje is 15 maanden nu en we zijn 3 maanden gelden gestopt met de pil. toen twijfelde ik nog maar nu het al 3 maanden niet gelukt is(... wat niet lang is ...) merkte dat ik echt teleurgesteld was dat de duivels kwamen en nu wil ik het heeeeel graag. je groeit er helemaal in. daarbij is hij straks ook weer 9 maanden verder. (of langer)

5. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Hier alweer bevallen van de tweede :D Kaylee was 1.5 toen ik zwanger werd van Jayden. En als het ons gegund is komt er ook nog wel een derde ooit :D

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook, ik denk echt niet dat er een 2e komt. We zijn zo gelukkig met Nathan. Hij is gezond, doet het fantastisch en is super makkelijk.
    Wie weet wat voor 2e kind we krijgen? En daarbij komt dat ik NOOOOIT meer zo wil bevallen. Weer zwanger zijn lijkt me wel leuk, maar wat er daarna komt echt niet.
    De 1 weken vond ik ook niks, ik vind het nu veel leuker :D

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Ik heb dat ook geroepen! Hier geen tweede hoor, moet er niet denken!

En zie nu! Hartstikke zwanger. De kriebels waren er toch weer, en ik vind twee kids toch eigenlijk wel leuker dan eentje. (vind ik he?)

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier ook zwanger van de 2e mijn zoontje is van oktober 2006 en de kleine wordt verwacht in sept dus ze schelen dan net geen 2 jaar. moet eerlijk zeggen als ik alles had geweten had ik toch ff een jaartje gewacht valt toch zwaarder dan gedacht. maar heb er geen spijt van.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier nog niet zwanger.

Maar wilw el graag........alleen manlief moet nog nadenken :cry: :cry:

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    tijdens de zwangerschap en vlak na de bevalling geroepen dat ik dit in geen tijden weer wilde. na de bevalling zelfs paniek aanvallen gehad omtrent ons veranderde leventje. wilde ergens het vertrouwde van ons 2-en weer terug. maar al heeeeeel snel waren de kriebels zo sterk! en nu zwanger van de tweede en nog altijd helemaal dolverliefd op de eerste. wist niet dat je zoveel van een wezentje kon houden, maar het kan. nu kan ik me niet voorstellen dat ik zoveel liefde voor twee kan voelen! hahaha

11. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0

ik weet nu ook al zeker dat ik een tweede erg leuk zal vinden, alleen m`n vriend weet het nog niet...
    we hebben een hele moeilijke slaper en hij is heel bang dat we dat nog een keer zullen krijgen.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik nog niet hoor

hier ook nog een beetje twijfels en de mogelijkeden nog niet optimaal,lees; nog steeds wat last van mijn bekkeninstabiliteit, net verhuisd....
    mijn vriend wil erg graag... ik met tijden ook maar met tijden denk ik; laten we nog maar even wachten! dus hier nog ff niet stoppen...
    misschien een beetje vreemd om te zeggen maar nu denk ik er wél aan dat het de eerste maand raak zou kunnen zijn... niks ontpillen tenminste zo was het bij kyana

13. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Ik ben weer zwanger!

Sophie is nog net geen twee als de kleine komt....ik was ook eerder zwanger dan we dachten,we dachten over een tweede na....maar toen was ik al weer zwanger...het was even schrikken,maar nu ben ik heeeel erg blij!

14. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier alweer 2 keer zwanger geweest na de geboorte van Merel. De eerste keer toen Merel 6 maanden was en de tweede keer toen Merel 10 maanden was. Helaas allebei keren in miskraam geeindigd :cry: .

Maar wij wilden dus heel snel weer voor een tweede.

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hier een dochter van 16 maanden en afgelopen week de laatste pil geslikt. Wij hadden oorspronkelijk de bedoeling voor de 2e te gaan op de tweede verjaardag van ons meisje, maar de kriebels werden heviger en heviger en....nu dus aan de slag voor numero duo!

16. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Hier ook al de tweede op komst. Ik ben er heel blij mee, al was het wat sneller dan gedacht. Ik denk dat het voor ons meisje heel leuk is om een klein broertje te hebben. We leren haar nu een beetje hoe het straks allemaal gaat (we brengen elke dag samen de baby born naar bed) en ze aait over mijn buik en zegt dan kus baby, en dan krijgt mijn buik een kusje. Echt superschattig.

17. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Bij mij kriebelt het ook al een tijdje. Maar ik wacht tot 2009 om weer een poging te wagen. Ik hoop dat het dan meteen raak is, maar hoe zwaar en pijnlijk de bevalling, ik weet zéker dat ik nog een tweede wilt. Anders vind ik het zielig voor Sem.

18. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik ben precies zwanger geraakt van de tweede toen mijn dochter 1 jaar oud was..

ik heb nog geen idee hoe het straks zal gaan met 2 kleintjes, maar het lijkt me heerlijk!

19. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn oudste is ook ruim 17mnd en de 2e ook al gearriveerd ;) ging dus snel :)

20. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Op dit moment vinden we het wel erg gezellig met zijn 3-tjes.
    Wat ik al eerder las hier: zwangerschap vond ik wel leuk, maar van de eerste weken heb ik niet echt kunnen genieten en vind ik ook minder leuk dan nu. Nu kan ik genieten van mijn zoontje en heb eigenlijk niet echt zin om dit straks nog te moeten delen met een 2de.
    En de omstandigheden zijn op dit moment ook niet ideaal, misschien als dat veranderd dat het wel gaat kriebelen.
    Ze nooit, nooit!
    Maar de kans is zeer klein dat er nog een 2de komt...

Deel Deze Pagina