Van welk kledingmerk vind jij de kleding niet leuk?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shereen23, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    #61 charity2010, 17 jun 2011
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
    Ik koop ook wat ik mooi vindt. Heb niet echt een favo merk of iets wat ik tottaal niets aan vindt. Ligt dus echt aan het kledingstuk, de ene keer is het Only, de andere keer H&M en weer een andere keer misschien wel Vero Moda.. Voor mijn dochter shop ik meestal bij de H&M, daar slaag ik altijd voor haar. En Prenatal komen we ook regelmatig maar daar slaag ik niet altijd..

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahaha ik was idd op dreef Rozemarijke ;) en als ik om me heen kijk weet ik ineens heeeeel veel dingen die ik dus écht helemaal niks vind!

Weet je wat ik ook niks vindt? Dr. Martens! Zo heet dat merk toch van die soort van 'kistjes'? Van die hooggeknoopte schoenen?

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Voor kinderen haat ik ook Jottum (sorry voor de jottum fans hier) maar ik vindt het te tuttig en de kinderen kunnen zich daar niet eens in bewegen en lekker spelen.
    De H&M vindt ik ook vreselijk en de c&a helemaal erg.
    Ik dacht eergisteren ik zal eens kijken bij de H&M maar echt die kinderkleding zagen eruit alsof het al 20 keer gewassen is.

Mijn dochter heeft het meeste van benneton retour vingino een paar dingen van eager beaver en ook een aantal dingentjes van de Hema, maar dat zijn meer casual shirtjes.

Ik ben best verbaasd dat sommige hier esprit oudbollig is.
    Dit is de enige winkel waar ik nog een beetje kan slagen.
    Ze hebben natuurlijk niet altijd leuke dingen, maar toch vindt ik dat de kwaliteit erg goed is.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha, inderdaad.

Ik vind bijvoorbeeld Esprit erg leuk en voor mijn dochter Jottum ook.

Dat is geloof ik ook al ergggg vaak afgekraakt hier. :D

5. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik snap niet wat iedereen zo erg vind aan Esprit en Mexx. Zijn jullie dan wel bij de juiste winkels geweest? Hier hebben we een leuke, stoere en hippe winkel vol Esprit en Mexx. Daar komen zowel jonge meiden, als moderne mama's. Ik draag veel van dit merk, net als dat ik veel van Dept draag. Ik heb niet een bepaald merk, waar ik de kleding niet mooi van vind. Wel kom ik niet in bepaalde winkels, maar dat is meer omdat ik daar de kleding qau kwaliteit niks vind. Dit is bv de C&A.

6. Within

Within Niet meer actief

Daar loop ik dagelijks op :D Zitten best leuke modellen bij hoor, sommige zijn wel oerlelijk :p

Ik heb 1 merk wat ik echt leuk vind, en dat is Jane Normann van de V&D voor de rest is alles bij mij vrijwel merkloos.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lovelydk dat verbaasde me eigelijk dat mensen d&g en burberry ordinair vinden? Mijn zoontje heeft bijna alleen burberry armani d&g en ga zo maar door aan en hij ziet er echt niet ordinair uit.. Denk dat de mensen soort van jaloers zijn ;)
    Maakt verder niet uit, het is een mening idd!

8. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Ik ben ook van mening dat d&g, armani en burberry niet ordi zijn hoor. Zowel ik als de kids en papa dragen het en wij zien er absoluut niet ordi uit hoor. Eerder stoer en origineel.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben 1 van die mensen die D&G ordinair vinden, maar ik moet zeggen dat ik het alleen ken van zien op straat en dit merk valt me altijd op met de kleding waarop in koeie-glitterletters D&G dan staat, en qua modellen (vrouwenkleding) zijn het dan meestal niet de meest geweldig vlotte dingen, maar dus nogal ordi.
    Maar misschien valt mij nou net DIE serie van D&G op ;)
    Maar goed, ik ben niet zo van letters en glitters :D Vind ik nogal snel ordinair eruit zien, helemaal als het om een bijpassend lijf zit :D ;)
    (Waarmee ik maar bedoel dat er vast mensen zijn bij het het wel staat :))

Burberry vind ik trouwens niet ordinair. Dat vind ik vooral ongelovelijk kak :D

En idd, ik lees hier ook veel merken en dan denk ik: Oja, idd, OERLELIJK! :D

Dr. Martens heb ik ooit in een ver verleden wel op gelopen. Liepen echt heeeeeeeerlijk, maar ik zou ze nu never nooit meer aan m'n voeten doen :D

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

eeeh nee ik ben zeker niet jaloers. Ik vind dat gewoon niet mooi. Ordi is wat overdreven maar mooi, nee niet echt.

Ik lees ook dat het origineel zou zijn, nou dat is wel een beetje onzin.

Ik zie juist veel mensen in Vingino. D&G et cetera...
    Maar goed dat heb je ook met Hema en H&M

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

T H fantasieloos ? dat snap ik ff niet
    voor mijn zoontje heb ik echte leuke dingen van TH en de pasform is ook perfect!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

helemaal mee eens!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik vind Esprit en Mexx heel basic, netjes en niet bijzonder. Maar al die merken hebben een bepaalde styl waar je wel of niet van houdt. Ik hou van kleur en het mag best opvallen. Ik vind de Jurken en kleding van steps geweldig. Kan me voorstellen dat anderen dat veel te opvallend vinden.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    vraag me af of de mensen die miss etam zo verschrikkelijk vinden, er pas geleden nog binnen zijn geweest ;) ook miss etam verjongt, maar ja da kan je niet weten als je er niet komt ;)

dus just shoot me ;): ik koop en slaag vaak bij de miss etam, maar ook met vlagen... ;)

15. Ok, dat zou kunnen. Ik kom niet bij Miss Etam, mijn maat wordt daar niet verkocht.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Kom er regelmatig met mijn moeder die koopt er veel en dat staat haar ook allemaal heel leuk, maar nee voor mezelf vind ik het niks.

17. Steps heeft zo nu en dan zeker leuke jurken. Laatst nog 2 gekocht. Balen alleen dat ze bij sommige kledingstukken pas vanaf maat 36/S gaan, die pas ik dus niet. Sommige kleding daar is wel erg degelijk, maar al met al zitten er zeker genoeg leuke dingen tussen.

Ik ga zelf vaak naar Superstar toe.. af en toe iets van H&M (vooral schoenen. ik kan moeilijk goed passende schoenen vinden maar daar dus wel).
    Ik koop graag kleding via outlets, dan koop ik broeken die normaal tussen 200 en 300 euro zijn voor 90 euro. In goedkope broeken heb ik een platte kont en in goede broeken van duurdere merken niet. I love 7 for all mankind!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Superstar vind ik ook leuke dingen hebben en Didi soms ook wel.

19. Onder water

Onder water Niet meer actief

Gedeeltelijk mee eens. Iemand moet er echt het type voor zijn om dit te kunnen dragen. Zag gister een vrouw in zo'n jurk lopen waar echt megagroot Desigual op staat, nee dat hoef dan niet voor mij.

20. Onder water

Onder water Niet meer actief

En van dit soort jassen gruwel ik, dan ook nog met van die bontjes aan de voorkant

Deel Deze Pagina