Het staat je zoontje heel leuk, maar kan zo niet zeggen van goh dat heeft heel veel geld gekost want het D&G. Maar zo is het idd niet ordi, maar het maakt denk ik ook wel degelijk verschil hoe je het combineerd en hoe je zelf bent.
tja lekker boeiend toch wat een ander van je kledingsmaak vind..... de een vind dit mooi en de ander weer wat anders... gelukkig maar anders liepen we allemaal in hetzelfde... dat is ook zo saai.... en dat sommigen zeggen dat bepaalde merken ordi zijn.... tsjah soms ziet het er wel zo uit maar dat ligt een beetje aan de combinatie en leeftijd vind ik... ik zag laatst eens een moeder en een dochter door de stad lopen, meisje had een shirtje aan van D&G ik schatte haar een jaar of 10.... toen draaide ze zich om, en had een complete blote rug in dat ding... tsjah dat vind ik dan echt geen passende kleding voor zo'n jong meisje... was veel te sexy... maar over het algemeen vind ik het mooie kleding.....! dat jasje op de laatste foto is ook erg stoer!
Volgens mij wordt ik wel jaloers van jouw kledingkast!! Helemaal dezelfde smaak! Ik kende buisjes en beugels nog niet, maar dat is leuk!! Als Fay straks wat ouder is wordt dat zeker een veelbezochte winkel! Hier voor kindjes ook fan van Froy en Dind (coole boxpakjes!), Millimeter Sweden (helaas, ze is er al bijna uitgegroeid) en Piccalilly. Ecomerkjes vind ik sowieso fijn. Catwalk is (niet eco) ook leuk en bij de DPAM shop ik veel dingen vooruit... dat is echt kwaliteit maar ook bijzonder (en niet zo duur). En niemand draagt het.. het komt uit Frankrijk D&G vind ik vaak te blitserig (maar mss zie ik idd vooral de neppers.. ik kom er nooit in de winkel), Burberry te kak en wat mij betreft past het niet bij kleine kindjes. Het doet me eerder aan een engelse juffrouw denken dan aan onze rouwdouwer . Moschino (schrijf ik dat goed?) en dat soort merken vind ik ook niet zo mooi. Ik hou sowieso niet erg van blits. Plastic, (nep)bont, grote letters, glitter, fluorkleuren enzo vind ik ook niet leuk. En alle merken waarin een kind eruit ziet alsof ze 's nachts op straat werkt vallen af. (bijv. kinderstrings of ultrakorte rokjes en decolletee-truitjes voor meiden van 10) H&M, Zara en Bershka kom ik nooit meer, ik vind de kwaliteit niet best en de pasvorm ook niet. Sommige dingen lijken best leuk hoor, maar dan loopt iedereen er in. C&A vind ik veel te goedkoop en sinds ik weet dat ze in Belgie bij de C&A geen allochtonen in de winkel willen (en tot voor kort kinderarbeid gebruikten) is het merk voor mij helemaal afgeschreven. Idem voor Bennetton. 'C&A wil geen allochtonen' - DeOndernemer.nl Miss Etam is bij ons reden voor een scheiding (grapje!... hoewel..?). Mijn vriend vind het verschrikkelijk onvrouwelijk en oudbollig en ik moet hem daar eigenlijk vaak wel gelijk in geven. Maar ik kom er dus ook nooit binnen, dus misschien is het nu wel leuk. Van Desigual baal ik enorm. Ik kende het merk al uit Barcelona en droeg het graag (vooral de wat minder opvallende stukken). Ik had een paar jaar terug ook zo'n mooie jas gekocht, licht groen, erg rock en roll. Hangt het merk ineens bij de V&D... de V&D!! Lekker hip, maar niet heus. Nu loopt iedere fantasieloze huisvrouw erin. Baal.....:x (Sorry, voor de meiden die het hier bij de V&D kopen... het is best een leuk merk en jullie zijn natuurlijk geen fantasieloze huisvrouwen - ik heb het over de andere huisvrouwen. Als mijn oma en 12 jarige meisjes er ook in gaan lopen is voor mij de lol er af.)
Voor mijzelf vind ik de H&M niet leuk, al die poepkleurtjes! Maar voor meisje kan ik er vaak wel leuke dingen vinden. Ik vind persival ook helemaal geweldig voor haar. Al die poppige jurkjes enz. Ik shop voor mijzelf graag bij esprit (vooral edc) en bershka. Maar een heel merk/winkel zomaar overslaan doe ik eigenlijk nooit. Als ik iets leuks zei koop ik het gewoon.
Esprit is een Amerikaans merk. Ik koop wat ik leuk vind maar over het algemeen is dat Engels of Amerikaans. En het merk 'one green elephant' vind ik ook leuk. Is Japans.
Oh, haha, zo zie je maar weer. Ik vind Esprit voor mannen trouwens wel leuk, maar ik krijg er zelf een vierkante kont in. Dat One green elephant is trouwens best leuk. Heb net even zitten kijken