pfff even klagen

Discussie in 'De lounge' gestart door Supi, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Even in klaagmodus hoor.

Welke idioot gaat er om 4 uur s'nachts een terras opbouwen grrrr. Gevolg kleine wakker, ik wakker. Kleine valt na het drinken gelukkig weer in slaap, maar ik niet....
    Straks om half 8 mag ik oppassen op een andere kleine, erg leuk, maar niet als je moe bent vrees is haha.

Als ik klaar ben met oppassen vanmiddag maar eens een klacht indienen daar, als ze nou om half 8 a 8 uur wat gaan opbouwen ok, maar om 4 uur s'nachts?? Niemand komt er dan een bakkie doen hoor, normale mensen slapen dan nog!!!

Zo dat lucht op zeg.

klaagmodus uit.

2. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Nou ik vind je klaag volkomen terecht, mafkezen.
    Hoop dat je nog wat kan slapen.

3. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Op het moment niet, ik dacht rond half 6 ik probeer het nog even, maar ze zaten nu met zijn drieen te kletsen op het terras, en ja afhankelijk van de wind was het af en toe dus echt wel te verstaan wat ze zeiden. Dan raak ik nog meer geirriteerd en kom dus helemaal niet meer in slaap:(

Helaas begint het nu net te regenen en zijn ze nu naar binnen gegaan, dat had van mij wel eerder mogen gebeuren.

Het enige voordeel is dat het nu wel lekker kan doortochten in huis omdat het afkoelt haha ik had alleen wel liever geslapen.

Deel Deze Pagina