Dit nummer hadden we uitgekozen als entree voor mijn vader en mij op mijn bruiloft. Mijn vader gaf me weg op dit nummer. Elke keer weer als ik het hoor moet ik huilen (op de bruiloft heeeeeeel erg hard gevochten om niet te huilen omdat ik anders bleef huilen) Wedding Entrance Music - Romantic Wedding March by Miranda Wong - YouTube
Ja! En deze ook: Baby Mine Disney's Original (English Version) - YouTube Coldplay - Trouble - YouTube Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water Original Version - YouTube De reddertjes - houd moed, kleine meid. - YouTube
Wow, wat een mooi liedje. Ik dacht dat ik geen huil-liedjes had, maar toch wel. Wat een mooi liedje voor afscheid. Veel sterkte met het verlies van je dochtertje.
het masker van nick en simon mag ik met je mee- nick en simon de sprong in het duister - peter koelewijn marco borsato- ik kan het niet alleen
Always Bon Jovi Bon Jovi - Always - YouTube en als kind al bij de film Watership Down Bright Eyes van Simon and Garfunkel "Bright Eyes" - Watership Down - YouTube
Ik weet niet van wie het liedje is, maar stuk uit de tekst ken ik wel.. '..give me your hand darling, do you feel my heart bleading, do you understand, do you feel the same, or i'm I only dreaming..' Ahhh Eternal Flame van???
Louder & louder - de Nits (liedje van mijn vaders begrafenis) Trijntje Oosterhuis - Nu dat jij er bent - YouTube
Onbekend, en eigenlijk helemaal niet mijn genre maar: Gerard de Vries - gratis Over een zoontje dat bij zijn moeder komt met een lijstje van klusjes die hij gedaan heeft en de bedragen die hij ervoor vraagt erachter. Waarop mamma vervolgens een lijstje maakt van de dingen die ze uit pure moederliefde voor haar kinderen doet. Daar zit ik bij te brullen. Omdat ik het gewoon zo ontzettend waar vind.
hier begin ik altijd te huilen van het nummer "Wanneer zie ik je terug" van K3. Ik heb nog wel meer nummers waarbij ik (als ik in de "juiste" stemming ben) bij tijd en wijlen tranen in mijn ogen krijg, maar bij dit liedje is het altijd raak.. hihi
Kindje van Elly Nieman-Zuiderveld Kindje Elly Zuiderveld - YouTube Precious Child van Karen Taylor Good Precious Child by Karen Taylor Good with Lyrics - YouTube Want deze twee draaide ik na het overlijden van mijn dochter*
Ilse de lange Miracle Ilse DeLange - Miracle (officiële videoclip) - YouTube dat lied was net uit, nadat ik en mijn dochter de bevalling net hadden overleeft. echt een wonder. (maar heb nog wel meer nummers, maar dit is echt nr 1)