van de crematie van mijn vader Biscaya marco borsato : doe wat je altijd deed. en vast nog veeeeeel meer .. maar deze weet ik even zo.
gerard de vries heeft prachtige teksten. bij het nummer teddybeer krijg ik altijd kippenvel en tranen in mn ogen.. er zit veel waarheid in zn teksten.. zal straks een linkje plaatsen
Niet zo bekend denk ik: Gerrit Breteler - Op Een Dag - YouTube of deze Luther Vandross - Dance With My Father (With Lyrics) - YouTube (ik ken deze laatste in een andere versie, is ie nog mooier maar die artiest is niet zo bekend)
Luther Vandross - Dance with my father again Geen idee waarom maar huil werkelijk iedere keer bij het horen van dit lied terwijl mijn eigen vader gelukkig nog bij me is
OFFICIAL - Somewhere Over the Rainbow 2011 - Israel "IZ" Kamakawiwo'ole - YouTube Geen idee waarom maar elke keer is het raak met dit nummer! butterfly kisses bob carlisle - YouTube Vaders beeld op het opgroeien van zijn dochter, zoooo mooi! Ons lieve vrouwke "Lya de Haas". - YouTube Is een dialect liedje, gedraait op de begrafenis van mijn oma. Lange frans - zing een liedje voor me. [ Serious Request 2010 ] ( songtekst / lyrics ) - YouTube Deze versie is van 3fm serious request, en is gebaseerd op ware verhalen ingestuurd naar 3fm. Heftige tekst. En als laatste Jeff Buckley - Hallelujah - YouTube Geloof dat bijna iedereen hier wel een herinnering bij heeft, prachtig nummer! Pfff nou even diep ademhalen en traantjes afvegen, alleen het opzoeken van de nummers doet me huilen. Hormoontjes .
Jeff Buckley - Hallelujah - YouTube The Corrs "Everybody Hurts" (10.1999) - YouTube Westlife - Angel - YouTube Cat Stevens - Father and Son Original - YouTube Dire Straits - Brothers In Arms - YouTube Pink Floyd - Mother + Goodbye blue sky live Berlin 1990.avi - YouTube en nog zoveel meer ....
Wees zuinig op mijn meissie van andre hazes en butterfly kisses van Bob carlisle....ik had die graag willen draaien als binnenkomst op mijn bruiloft en dan weggegeven worden door mijn pa, helaas is hij overleden....dus wilde dat nummer ook niet meer. Maar wind beneath my wings vind ik het allermooiste janknummer en hold my hand, weet niet wie t officieel zong, ik ken m van kurt van glee
Bon Jovi - This Ain't A Love Song - YouTube deze doet ook altijd wat met me en natuurlijk Guns N' Roses - November Rain - YouTube dan vooral het gitaarspel...tranen met tuiten
Pff,op dit moment kan ik ook om elk nummer wel janken,maar er zijn er wel een paar die er uit springen: Als je slaapt - Glennis Grace Dochters - Marco Borsato Giddy up go - Gerard de Vries (manlief is chauffeur,we krijgen een zoontje,kweet niet,extra emotioneel) Alone - Heart (geloof ik,weet niet zeker of de band zo heet) En dat liedje van Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis.. weet ff niet hoe die heet..ff vergeten.. Veel liefs, Sylvia
Pppfff... heb er al heel wat gezien en geluisterd en ook heel wat afgejankt... Het land van je ogen dicht...die is toch wel het 'ergste' hoor... Bij mijn ouders in de buurt is laatst een jongetje van 3 onder een vrachtwagen gekomen en ik 'ken' die oom van dat jongetje...en als ik dan dat liedje hoor...jeetje... Geen kind meer, van Karin Bloemen, werd gedraaid om de begrafenis van een hele goede vriendin van mijn moeder, die op 50-jarige leeftijd plotseling overleed...ook heftig dus... Geen idee waarom, maar Davids Song van de Kelly Family...krijg ik altijd de rillingen van... Jeroen van Guus Meeuwis...onbekend lied volgens mij, maar werd gedraaid op de begrafenis van een jongen van mijn opleiding, ook een Jeroen, zelfmoord pleegde.
Zeg me dat het niet zo is, van Frank Boeijen. Zeker vandaag, de sterfdag van mijn nichtje zitten de tranen toch al hoog