De trein naar niemandsland....Frans Bauer I just call to say i love you....Stevie wonder Crazy.......Pasty Cline If i Said you have a beautifful body would you hold it against me....The Bellamy Brothers How about us....Champagne ( weet niet of ik dat goed schrijt) Blue Bayou...Linda ( nog iets haha) Everybody hurts....R.E.M Always...Bon Jovi
Er is geen een nummer dat me aan het huilen maakt. (ben ik het type niet voor denk ik) Dit liedje raakt me wel altijd als ik hem hoor, om heeeel persoonlijke redenen... Reflekt Feat Delline Bass Need To Feel Loved - YouTube
Heel veel liedjes, ik huil nogal snel.... Pas een begrafenis gehad van een collega, een jonge moeder, waar "Als er nooit meer een morgen zal zijn" van Marco Borato werd gedraaid. Dit lied zal ik niet snel meer kunnen luisteren zonder tranen. Deze is ook heel bijzonder voor me, is van het koor waar ik jarenlang op heb gezeten ( dus van ieder de achtergrond en het leed ken). Dit lied dan samen zingen is echt een kippenvel moment.... You raise me up, Euphonion Singers - YouTube Ik vind die van Woezel en Pip ook prachtig....
Als je slaapt - Glennis Grace Ik huilde al tranen met tuiten bij dit nummer toen ik nog zwanger was, en niet wist dat ik een zoontje zou krijgen. Als ik dit nr nu hoor hou ik het al helemaal niet meer droog. Afscheid nemen bestaat niet - Marco Borsato Op meerdere begrafenissen gehoord. Thats how close we are - 112 Echt een nummer van mij en mijn vriend. Ik weet niet meer van wie het bericht was, maar het nummer van woezel en pip is echt prachtig, daar hou ik het ook niet bij droog!
Bridge over troubled water-simon and garfunkel Dat was het eerste lied op de begrafenis vna mijn zoontje, het moment waarop ik realiseerde dat het echt zo was. Liefs Suzanne
Het raakt me dat er zo veel dames zijn die hun kindje hebben verloren. Wat verschrikkelijk. Het idee dat je dan ook bezig bent met het uitzoeken van mooie muziek..... Heb er eigenlijk niet de juiste woorden voor. Het raakt me zo... Sterkte voor al deze dames met het dragen van jullie grote verlies
Lightning crashes van live. Ik vond het altijd al een mooi nummer, maar omdat de tekst nu heel bijzonder is, met ik nu huilen. ( toen ik bevallen ben van oudste, hebben ze op die dag m'n oma gevonden. Zij heeft hem dus nooit meer gezien en liedje gaat over reïncarnatie)
Hope _ Arno Kolenbrander Als je slaapt _ glennis grace Fields of Gold _ Eva cassidy Obesession_ Aventura Mijn vader op een fiets_ Robert Long De bestemming_ Marco Borsato Heb wel meer jank nummers ligt aan me stemming op dat moment
Echt huilen om een nummer doe ik niet zo snel, heb er wel een paar die me kippevel bezorgen: If I Die Young - The Band Perry The Band Perry - If I Die Young - YouTube Angel - Sarah McLachlan In The Arms Of an Angel - Sarah McLaughlin - YouTube You Raise Me Up - Josh Groban Josh Groban - You Raise Me Up (Video) - YouTube Mama's Song - Carrie Underwood Carrie Underwood - Mama's Song - YouTube
Ik moe hier al van huilen toen ik nog heel klein was. Ik hou van jou, Gordon zong dat nummer waar ik van moet janken.
Anouk - one word. Op 8 juli 2005 kreeg ik te horen dat mn beste maatje, een auto ongeluk had gehad en opslag overleden was. Nadat ik bij zn ouders ben geweest, wilde ik direct naar de plek des onheils! Op de heen en terug weg werd dat nummer gedraaid op de radio! Toeval? Geen idee, maar de tekst klopte precies.. #Now your a star in heaven....# iedere keer wanneer ik dit nummer hoor, dan gaan de traanbuizen open! Inmiddels is het bijna 7 jaar geleden.. En nog steeds vind ik het moeilijk! Zijn naam staat getattoeerd op mn arm en mn zoontje is vernoemd naar hem! Zn ouders en ik hebben dagelijks nog contact, maar het wordt er niet gemakkelijker op.
Vijftien miljoen mensen (ja echt! Elke keer weer..... het raakt me echt enorm. Misschien omdat ik zoveel van Nederland hou en alle clichés die erbij horen) Dochters van Marco Borsato. Die luister ik niet meer, ik kon daarna niet meer stoppen met huilen een paar keer, dus dit lijkt me wat veiliger. Voor mijn zoontje weer vraagt: "Mama pijn? Ik kusje geven? Mama weer blij, ja? Mama blij! Ja, toe nou!" (Wat natuurlijk voor nog meer waterlanders zorgt )
+1 En: 2pac - Dear Mama (Lyrics) - YouTube (herinneringen) Sting - Shape of my Heart - YouTube Pearl Jam - Alive, with lyrics - YouTube Louis Armstrong - What a wonderful world - YouTube Phil Collins - True Colors - YouTube Whitney Houston - I Have Nothing [with lyrics] - YouTube Beyonce I Was Here Official Video(fanmade) - YouTube
Heb je even...? Ik heb wel een lijstje maar ik zal me tot 1 beperken... Haven in zicht van Guus Meeuwis
Ik huil niet zo snel om een liedje maar gisteren heb ik me rotgehuild om een liedje speciaal gemaakt voor de slachtoffers in Halabja 1988. Het is gezongen door een Koerdische zanger en ik hoorde het gister voor het eerst brrrrrrrrr
Als je slaapt van glennis grace en slaap zacht van Marco Borsato... Ook zeg me dat het niet zo is van frank boeijen raakt me..