Frank boeijen kleine blonde prinses van morrisen have i told you lately that i love you(moeders crematie)
Beyonce - Ave Maria - YouTube Herinnert me aan het plotselinge overlijden van mijn oom, nummer werd gedraaid bij binnenkomst crematie Boudewijn de Groot - Avond (High Quality) - YouTube Lied wat werd gedraaid toen de dienst van mijn overleden opa begon vorig jaar. The Gathering - Broken Glass (Piano version) - YouTube Ik weet dat mijn vader dit nummer bij zijn uitvaart gedraaid wil hebben, sindsdien heeft het een emotionele waarde. Vroeger zijn we eens naar een concert van hen geweest, het heeft veel gevoel.
Ik als emotionele doos bij veel maar vooral Marco borsato- afscheid nemen bestaat niet Marco borsato- zij Nick en simon-kijk omhoog Falco-Jeanny Er zijn er vast meer maar schieten me zo één twee drie niet te binnen.
Toen Romy voor haar leven aan het vechten was, luisterde ik vaak naar deze nummers: Henk bernard: Lieve heer Henk damen: Ik wou dat ik nog even zeggen kon Dat laatste liedje luisterde we heel vaak toen we van de artsen te horen kregen dat Romy waarschijnlijk nooit meer haar oogjes zou openen. En van dit liedje krijg ik ook echt de waterlanders: Henk bernard: Het was zondag
I'm OK van Christina Aguilera. Ik heb een perfecte jeugd gehad, maar dit liedje raakt me zo erg! Iedere vader die zijn kinderen mishandelt zou verplicht 24 uur per dag naar dit liedje moeten luisteren. Mooier dan ik dacht van Guus Meeuwis, over de geboorte van zijn kind
Dust in the Wind-Kansas Time to say goodbye-Andrea Bochelli kiss my ashes goodbye-woods of ypres (metal is dit) Jeg,het lijken wel allemaal begrafenisnummers!
Cyndi Lauper-True colors Sinéad O'Connor- Nothing Compares 2 U. Vraag me niet waarom, zou niet eens weten waar ze over zingen haha vind het deuntje gewoon mooi denk ik. En herinneringen aan vroeger, bedoel het zijn niet de nieuwste nrs
Roosje mijn roosje- Conny van den bos Always-bon jovi (hier kon ik altijd al om huilen maar toen hij ook nog werd gedraaid op de begravenis van een goeie vriend van mij die op 26 jarige leeftijd is overleden hou ik het helemaal niet meer droog) Teddybeer- Gerard de Vries (zitten mn vriend en ik te snikken samen in de auto) Stay with me till the morning- Vicki brown(deze draaide mn moeder vroeger altijd en werd op de begravenis gedraaid van mn oom). Beeld zonder geluid- Hansen tomas ik huil heel snel om muziek, kan zelfs bij liedjes van piet piraat een traantje laten.Het raakt me altijd verschrikkelijk...
Your gonna mis this van Trace Adkins You're Gonna Miss This - Trace Adkins - YouTube Kan dit nr niet aanhoren... net even geluisterd tijdens het opzoeken en zit weer met natte oogjes (Ben dan ook een erg sentimentele muts) En With or without you van U2 U2 - With Or Without You - YouTube Was het nummer van mij en mijn ex. En dat klopte wat hem betreft 100% aangezien hij de scheiding niet overleefd heeft, zeg maar. Hoor ik dus liever ook niet. En dan ineens soms weer wel.
Sarah McLachlan --- Angel ----Video - YouTube hoop dat het nog lange niet zo ver is maar deze gaat zeker op mijn begrafenis gedraaid worden/
Martina McBride - Concrete Angel - YouTube Concrete angel van martina mcbride.. Is in amerika en engeland een liedje/soort van reclame geweest tegen kindermishandeling... Is echt heel erg zielig
Welke ik echt niet kan horen.. alanis Morissette - THAT I WOULD BE GOOD legendado - YouTube Gehoord bij de crematie van mijn beste vriend,overleden door een auto ongeluk. Hij had heel wat problemen gehad in zijn leven en dit lied doet me nog steeds zeer. Ook November Rain van Guns'n Roses.
"Don't give up the fight" van Racoon Hier een link Racoon - Don't Give Up The Fight (Official Video) - YouTube Is door Racoon geshreven voor een jongetje met kanker. Hij is inmiddels overleden. Ik meende met 2 1/2 jaar. Zo oud is mijn dochter nu...oh man, wat triest. En dan dit nummer....
Oh meid...ik heb geluisterd. Wat een vreselijke gebeurtenis, maar wat een prachtige nummers. Sterkte.
Ik ook Maar nu ook Papa van Stef Bos, dit was al een klein beetje een emotioneel liedje voor mij, maar nu dat ie op de crematie van mijn schoonvader gedraaid werd helemaal.
Er zijn meerdere nummers waar ik van moet huilen, die staan ook bij anderen al beschreven. Maar het nummer waar ik ook van moet huilen, is een nummer wat niet zo voor de hand liggend is en echt heel persoonlijk. Namelijk 'Coming Home' van Diddy. Diddy - Dirty Money - Coming Home ft. Skylar Grey - YouTube Tijdens onze ICSI-behandeling vorig jaar hoorden we hem steeds in de auto op weg naar huis vanuit de kliniek. Hoe laat het ook was, elke keer na de follikelmetingen, punctie en terugplaatsing werd hij op de radio gedraaid en steeds meer kregen wij het idee dat het gewoon geen toeval kon zijn... En toen hij na onze 1e goede echo weer werd gedraaid hielden we het niet droog en hebben we samen keihard een potje zitten janken in de auto... Sindsdien horen we hem eigenlijk nooit meer, maar als ik hem hoor moet ik meteen aan die tijd denken en houd ik het maar met moeite droog.