marco borsato - dochters marco borsato - slaap maar marco borsato - waarom nou jij jan smit - jou naam in de sterren Karen Taylor Good - Precious Child ik kan hier nog steeds niet naar luisteren want dan zijn me traanbuisjes niet meer droog te krijgen. ik moet mijn mooie poppetje nog elke dag missen.
van alle liedjes van plaatselijke mafketels die denken een artiest te zijn. maar dat bedoel je vast niet hahaha. effe serieus nu. ik huil eigenlijk nooit. kan ik niet dus ook niet bij liedjes. maar krijg af en toe wel een huivering zoals oa bij marco borsato of avond van boudewijn de groot
Ik huil ook niet snel, maar dit liedje krijg ik altijd een brok van in me keel. Kelly Family - Every Baby - YouTube kelly family every baby
The River - Bruce Springsteen Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen Deze liedjes doen mij denken aan de tijd dat mijn moeder ziek was. Keep the streets empty for me - Fever Ray Dit laatste liedje doet mij denken aan een andere hele rot periode in mijn leven En zo heb ik er eigenlijk nog heeel veel
Miracle van Ilse de Lange Dochters van Marco Borsato Capri van Colbi Callait Allrmaal gedraaid op de begrafenis van ons meisje! En dit zijn de drie bekendsten! Op veel cd's is de nummer 5 voor mij vaak een herinnering aan ons meisje! Heel raar!
Het nummer I've never seen van Xavier Nadoo/RZA. Dit liedje wil ik ook gespeeld hebben als ik er niet meer ben
Ik heb echt heel veel nummers waar.ik van moet huilen niet altijd van verdriet maar ook gewoon omdat ik ze.echt.voel binnen komen. Heb het nu vooral met muziek van Sela
ST!L - Dag Kleintje - YouTube Stil - Dag kleintje. In The Arms Of an Angel - Sarah McLaughlin - YouTube Sarah Mclaughlin
sweet goodby van krezip- begravenis liedje van een kennis die veels te vroeg is overleden...elke keer weer janken en alles wat birdy zingt...bv people
Veel liedjes doe me doen denken aan mijn overleden dochtertje heb ik al voorbij zien komen. Deze nog niet: Guus Meeuwis: dat komt door jou Wat ook een tranen trekker is is: James Blunt: no bravery
Marco Borsato - Stop De Tijd - YouTube Jason Mraz - I Won't Give Up (Lyric Video) - YouTube Maar op nr 1 is wel maastrichts: Erwin - Iech bleif altied mit diech dansen - YouTube
De weg van Guus Meeuwis Doe wat je altijd deed van Marco Borsato en de nr's die mijn vader zelf had uitgekozen voor avondwake Satisfied mind van Jeff Buckley Shiver me Timbers van Tom Waits (vind deze nr's zo mooi uitgekozen van mijn vader, het was sowieso zijn muziek die 2 artiesten maar die tekst..mooi..maar ook heel erg verdrietig...) Dance with my father again;luther Vandross