I still cry van Ilse de Lange Zo Mooi - Jeroen van der Boom Kleine Held - Jeroen van der Boom Het water- Marco Borsato Doen me denken aan ons overleden meisje.
Ik dacht even; hé dat is vast familie van Jason Mraz, totdat ik de titel zag en me besefte dat je Jason bedoelde, hahaha Maar hier idem, van dat liedje krijg ik altijd kippenvel en een brok in mijn keel. Net als bij de nummers 'Dochters' & 'Speeltuin' van Marco Borsato!
He.s my son. als ik dat liedje hoor dan biggelen de tranen over me wangen. Van Eric Clapton ( tranen in de hemel) Weet het niet in het engels te schrijven.
Ik huil niet zo snel, maar deze nummers raken mij wel..: I Can't Fight This Feeling Anymore - REO Speedwagon The Cats - Why Racoon - don't give up the fight
Frans Bauer- Een moeder ben je niet voor even.. Doet me altijd aan mijn lieve mammie denken. Jeetje,wat hou ik toch onbeschrijflijk veel van haar! Wim Sonneveld- Het dorp Whitney Houston- The greatest love Marco Borsato- Dochters Marco Borsato- Opa (Ik kan er niet meer naar luisteren. Heb de dood van mijn opa van ruim 10 jaar geleden nooit verwerkt en mis hem nog steeds) Marco Borsato- De verliezer