Ervaringen Bouwadvies XXL plaatsen dakkapel

Discussie in 'De lounge' gestart door Blosjes, 23 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wij willen graag dit jaar een dakkapel laten plaatsen en zijn ons aan het oriënteren.

Nu hebben we al een aantal offertes per mail ontvangen en ook iemand van Bouwadvies XXL op bezoek gehad en een goede offerte ontvangen.

Zijn er wellicht forumleden die ervaring hebben met Bouwadvies XXL voor het plaatsen van een dakkapel? We kunnen namelijk geen referenties vinden.

Of hebben jullie goede ervaringen met een ander bedrijf liefst uit midden Nederland?

Ik ben benieuwd!

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou het echt door iemand laten doen die bekend is en waar goede referenties van op internet staan, misschien heeft iemand in je kennissenkring een goede ervaring met een bepaald bedrijf?
    Wij hebben 2 jaar geleden een dakkapel laten plaatsen, nu hebben we flinke lekkage en dakkapellenboer blijkt een oplichter en geeft niet thuis (terwijl we op papier garantie hebben) meneer is ook vrolijk verder gegaan onder een andere naam en wij hebben voor het 1500 euro moeten laten maken bij een aannemer uit de buurt.
    Wees dus erg voorzichtig.

3. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Wat naar Zonnebloem! Daar ben ik dus nu ook een beetje bang voor. Offerte is echt heel scherp, maar dus geen referenties online kunnen vinden.

Denk dus eigenlijk dat het te mooi is om waar te zijn.

We kijken nog even rustig verder.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Wij hebben een dakkapel laten plaatsen door kapdak. Ze hebben prima werk geleverd.

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Wij hebben hele goede ervaringen met Hollandia. We hebbenhele mooie, luxe dakkapellen laten plaatsen in november. Ze kwamen om 7 uur en gingen om 3 uur weg. We hebben nog niks kunnen vinden wat niet goed is. We zijn er erg blij mee. Ze waren luxer en toch echt veel goedkoper dan andere zaak waar we offerte hebben gedaan. ..

6. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Maar heb je wel gevraagd om referenties? Wat staat er op internet als je googled?
    Op deze manier kom je veel te weten.

7. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Er is eigenlijk niets te vinden, alleen de eigen website en FB pagina. Ik kan inderdaad om recensies vragen, maar vind het gewoon een beetje raar dat er zo weinig te vinden is.

8. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Toevallig gisteren contact gezocht met Hollandse. Ben benieuwd!

9. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.524
    851
    113
    Wij hebben een dakkapel bij BMdaktechniek, heel fijn bedrijf en voelt ook nog persoonlijk. We hebben een houten dakkapel en de prijs was heel scherp. Ook geen onrealistische verkoop praatjes. We zijn ook bij de Ruijter geweest maar dat vonden we onpersoonlijk en de verkopers wisten eigenlijk niks.

10. Leemax

Leemax Actief lid

11 mrt 2014
    105
    34
    28
    Het bedrijf is niet te vinden bij de kamer van koophandel.

Het adres is ook niet bekend bij de KvK.

Alleen al daarom zou ik niet in zee gaan met ze.

11. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik heb wel een Kvk nummer en daarmee kan ik het bedrijf wel vinden, maar als je googled op het adres is het gewoon een woonhuis en geen bedrijfspand. Maar bedankt in ieder geval voor het meekijken Leemax!

We zijn er inmiddels over uit dat we met dit bedrijf geen zaken gaan doenaar. Nu op ons gemak verder zoeken!

12. Leemax

Leemax Actief lid

11 mrt 2014
    105
    34
    28
    Ik heb het inmiddels ook gevonden. Naam en adres staan net even anders vermeld in het register dan dat het op de website staat.

Ze zeggen de grootste dakkapellen producent te zijn van Nederland. Dan zou je toch wat moeten kunnen vinden op internet.

Lijkt me een goede keus om verder te kijken.

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel verstandig denk ik, succes met het vinden van een geschikt bedrijf.

Deel Deze Pagina