Van welk speelgoed is jouw baby helemaal weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Klijntjuh, 1 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karoke

Karoke Niet meer actief

#21 Karoke, 17 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2011
    Bij onze smurf (bijna 11 maanden) zijn dit momenteel de favorieten:

-alles waar je spulletjes kan inladen
    -blokken
    -vormenstoof
    -ringenpiramide

en badeendjes, daar is hij helemaal gek van ;), als hij er tijdens zijn "opruimacties" een tegenkomt wordt die telkens met een heel vrolijke "eente" begroet :D.

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

jay is helemaal wilt van in the night garden van vtech en een draaibal van vtech

oh en aan die foammatten zit hij ook altijd te pielen

3. LittleMonsters

hier ook bad eentjes haal ze altijd bij de action want hij raakt ze ook nog wel eens kwijt.. nu woorden ze elke keer als speen gebruikt :D

4. Karoke

Karoke Niet meer actief

Die beestjes hebben ook volgens ons manneke een goed soebel hoofdje! En hier zijn het ook Action eendjes, want voor die dingen durven ze nogal eens grof geld te vragen elders. :$ Al hebben we er gisteren ook nog eentje bij de Xenos gekocht, een super groot exemplaar. :p

5. LittleMonsters

nou duur af en toe he daar geloof ik 5 voor 1,59 ofzo :D wij hebben ook een grote gekocht.. ze hebben nu ook bij de action 1 grote met daarin allemaal kleine eentjes.

ik moet altijd zo lachen want hij maakt de zelfde sabbel beweging als op zijn speen dan is het net baby maggie van de simpsons maar dan met een eend in zijn mond :cool:

6. Karoke

Karoke Niet meer actief

Haha, ja, op zijn eendjes doet hij dat niet, maar met zijn fopspeen is het ook geregeld net de kleinste Simpson! :p

7. MB1980

MB1980 Actief lid

6 jun 2011
    148
    0
    0
    Adviseur bank
    Gelderland
    Hahaha, heel herkenbaar! Bente is dol op alles wat herrie maakt (belletjes) en ze heeft van FP een kat met een schildpad op zijn rug waar je op moet drukken, zodat hij gaat rijden en met zijnstaart zwiepen. Die vindt ze fantastisch!

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    stapel toren en blokjes waren voor het jaar zwaar favoriet
    nu speelt ze het meeste met haar fisher price muziekstoel, daar kan ze zich echt tijden mee vermaken en haar loopauto met verschillende opties is ze ook tijden zoet mee.
    ook het opbergen van spulletjes in vakjes vind ze fantastisch, die loop auto heeft ook een klep nou daar gaat van alles in en uit.

9. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Smartmax!!

Ligt bij mijn ouders dus ze speelt er niet dagelijks mee waardoor ze er steeds uren (bij wijze van) mee kan spelen

10. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Mijn meisje is helemaal gek op houten blokjes

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    duplo al heel lang, en sinds tijdje ook auto's en zn bobcats (klein soort shovel)

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Offtopic: *smelt* Wat een geweldige foto's!!!!!

13. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ehm... heel lang was ze niet te vermaken, het meeste vond ze niet veel aan. Maar de koekjestrommel van VTech heeft ze wel veel mee gespeeld! Ze zat met 8 maand heel stevig en deed verder niks nog, dus dan was dat ding ideaal.

Momenteel is ze gek van playmobil ;) De oude van mij, kleine dingetjes eruit gehaald, zet ze van alles in een oud poppenhuis en veel fantasie zeg!

14. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    mijn zoontje (6 maanden) is helemaal gek op zijn knisperboekje, babygym en apparaten met knopjes. Liefst de afstandsbediening of mijn telefoon:p

15. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    hihi thanks!

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier is haar babypop favo als ze wakker word waar is baby baby waar is mijn baby:p

Bumba voorleesboekjes ook het einde met flapjes heel de dag voorlezen;)

17. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Mijn baby is nu nog maar 16 dagen, maar och wat vind hij zijn olifantje geweldig..Hij maakt al geluidjes tegen de olifant, probeert het te pakken maar is niet bewust van dat hij handjes heeft natuurlijk..

En als de olifant niet terugkletst..zoals ik en mijn vriend wel doen.. dan wordt hij kwaad haha..

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat een schatje;) geniet er maar van ze zijn zo snel groot.;)

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    aaaaah wat een knap manneke zeg,hij is wel echt helemaal blij met zijn speelgoed ja:D.
    Ons zoontje is helemaal weg van zijn vormen auto.
    Deze is ook mee op vakantie gegaan naar Zweden... Bekijk bijlage 168605

20. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Deel Deze Pagina