Bij onze smurf (bijna 11 maanden) zijn dit momenteel de favorieten: -alles waar je spulletjes kan inladen -blokken -vormenstoof -ringenpiramide en badeendjes, daar is hij helemaal gek van , als hij er tijdens zijn "opruimacties" een tegenkomt wordt die telkens met een heel vrolijke "eente" begroet .
jay is helemaal wilt van in the night garden van vtech en een draaibal van vtech oh en aan die foammatten zit hij ook altijd te pielen
hier ook bad eentjes haal ze altijd bij de action want hij raakt ze ook nog wel eens kwijt.. nu woorden ze elke keer als speen gebruikt
Die beestjes hebben ook volgens ons manneke een goed soebel hoofdje! En hier zijn het ook Action eendjes, want voor die dingen durven ze nogal eens grof geld te vragen elders. Al hebben we er gisteren ook nog eentje bij de Xenos gekocht, een super groot exemplaar.
nou duur af en toe he daar geloof ik 5 voor 1,59 ofzo wij hebben ook een grote gekocht.. ze hebben nu ook bij de action 1 grote met daarin allemaal kleine eentjes. ik moet altijd zo lachen want hij maakt de zelfde sabbel beweging als op zijn speen dan is het net baby maggie van de simpsons maar dan met een eend in zijn mond
Haha, ja, op zijn eendjes doet hij dat niet, maar met zijn fopspeen is het ook geregeld net de kleinste Simpson!
Hahaha, heel herkenbaar! Bente is dol op alles wat herrie maakt (belletjes) en ze heeft van FP een kat met een schildpad op zijn rug waar je op moet drukken, zodat hij gaat rijden en met zijnstaart zwiepen. Die vindt ze fantastisch!
stapel toren en blokjes waren voor het jaar zwaar favoriet nu speelt ze het meeste met haar fisher price muziekstoel, daar kan ze zich echt tijden mee vermaken en haar loopauto met verschillende opties is ze ook tijden zoet mee. ook het opbergen van spulletjes in vakjes vind ze fantastisch, die loop auto heeft ook een klep nou daar gaat van alles in en uit.
Smartmax!! Ligt bij mijn ouders dus ze speelt er niet dagelijks mee waardoor ze er steeds uren (bij wijze van) mee kan spelen
Ehm... heel lang was ze niet te vermaken, het meeste vond ze niet veel aan. Maar de koekjestrommel van VTech heeft ze wel veel mee gespeeld! Ze zat met 8 maand heel stevig en deed verder niks nog, dus dan was dat ding ideaal. Momenteel is ze gek van playmobil De oude van mij, kleine dingetjes eruit gehaald, zet ze van alles in een oud poppenhuis en veel fantasie zeg!
mijn zoontje (6 maanden) is helemaal gek op zijn knisperboekje, babygym en apparaten met knopjes. Liefst de afstandsbediening of mijn telefoon
Hier is haar babypop favo als ze wakker word waar is baby baby waar is mijn baby Bumba voorleesboekjes ook het einde met flapjes heel de dag voorlezen
Mijn baby is nu nog maar 16 dagen, maar och wat vind hij zijn olifantje geweldig..Hij maakt al geluidjes tegen de olifant, probeert het te pakken maar is niet bewust van dat hij handjes heeft natuurlijk.. En als de olifant niet terugkletst..zoals ik en mijn vriend wel doen.. dan wordt hij kwaad haha..
aaaaah wat een knap manneke zeg,hij is wel echt helemaal blij met zijn speelgoed ja. Ons zoontje is helemaal weg van zijn vormen auto. Deze is ook mee op vakantie gegaan naar Zweden... Bekijk bijlage 168605