Hey Na een jongen, meisje, jongen nu alweer een jongen en was echt niet te missen hahaha ben wel helemaal blij hoor, al zei mijn gevoel al die tijd een meid, een jongen is ook weer helemaal geweldig eindelijk zoeken naar spulletjes, kleertjes echte jongens dingen. Lekker stoer, en het voordeel is natuurlijk dat ik van onze djamai (net 1 jaar) het een en ander heb wat die nog nooit heeft aangehad! Dus ben blij dat ik dat niet weg hoef te doen en het een tweede kans krijgt hahha Moest gister wel ff wennen niet dat ik niet blij ben maar had zo een sterk voorgevoel op een meid. Maar klaag niet, we weten in ieder geval al zeker de naam! die stond al vast voor een jongen en voor een meid hadden we werkelijk geen idee. moest het ff kwijt
Ik heb precies hetzelfde hoor,ik was ook overtuigd dat er een meisje in mijn buik zat,zefls helderzienden zeiden het.... Maar de echo bewees het,het word ook weer een jongetje hihihi... Moeilijk met namen vind ik....
Ik heb dochter en heb altijd geroepen: mocht ik kinderen krijgen, dan worden dat alleen maar meisjes! Heb zelf een zus, bijna alleen maar nichten en ook vaak in meidenklassen gezeten vroeger. Dus toen ik een meisje kreeg, was dat heel normaal en vanzelfsprekend. Deze week een echo gehad en nu is het toch een jongen ! Ik ging helemaal weer van een meisje uit. Ik ben nu nog van slag! En dat is niet omdat ik teleurgesteld of juist heel blij ben, maar het voelt nog zo vreemd.... Manlief vol trots toen de echoscopiste het vertelde en bij mij was het zo'n schok dat de tranen over mijn wangen liepen; ik snapte er niks van! Maar das echt niet omdat ik niet blij ben of juist extreem blij! Het was gewoon een soort kortsluiting in mijn hoofd! Maar hij is gezond en onze dochter wilde heel graag een broertje, dus het is helemaal goed (en dat ik van slag ben komt ook echt wel goed; ik heb nog even om te wennen)!
Bij mij dus ook. Ook al 2 generaties alleen maar meisjes in de familie... en nu de derde generatie... een jongen! Was zó overtuigd dat het een meisje zou zijn (kon niet anders). Toen het verteld werd was ik stil. Ik kon alleen 'Wát?' uitbrengen. Ook indd kortsluiting. Nu ben ik dolblij, maar indd was ook ff verwerken dat er een jongetje in mn buik zit.
..ikzelf had niet heel duidelijk een voorgevoel, maar croky-man wel: een dochter dacht hij. Zal nooit z'n gezicht vergeten toen bleek tijdens de echo dat het toch echt een kerel is! Na een dag of wat wassie er helemaal aan gewend, en heel blij (een stamhouder!)
Wij hebben vanmorgen een echo gehad, en wij krijgen ook een jongen! Na een meisje is dit wel heel bijzonder. Al had ik 2 meiden ook super gevonden hoor!
toch leuk te lezen dat er nog meer zijn die zeker wisten dat ze een meisje kregen haha ook wij zijn super blij pak dat niet verkeerd op maar het was gewoon heeeeeeel raar maar goed het kn nog veranderen zeggen ze...althans als je sommige moet geloven wordt het voor de 24 weken nog wel eens verkeerd aangezien...maar dan zouden wij incl onze gyne wel heel blind zijn denk ik hahaha en toch...de twijfel iets echt jongensachtig te kopen is er wel vreemd eigenlijk toch?
dat heb ik dus ook... maf he,zo sterk is dat gevoel.... maar zouden ze het 2 keer mis kunnen zien op een pret-en medische echo? weinig kans denk? ik was wel beetje teleurgesteld,had mijn man graag ook een dochter gegeven...nu heeft hij al 3 zoons op de wereld...
Hoi, Ik ben er elke zwangerschap van overtuigd geweest dat ik een meisje zou krijgen, maar dit is toch alweer een derde jongen in een rij! Kan niet ontkennen enigzins teleurgesteld te zijn... Groetjes Jessica
Wij krijgen ook een jongentje, had het gevoel al na het positief testen... het bleek waar te zijn Heb allemaal jongensdingentjes gekocht, inm. hebben 3 echo's uitgewezen dat het een mannetje wordt, dus ik reken er niet meer op dat het stiekem wel een meisje wordt...
Sorry, maar het gevoel van teleurgesteld zijn daar begrijp ik echt niets van. Wij hebben vanochtend de 20-weken echo gehad en we wouden graag weten wat het zou worden. Maar bovenal waren we nerveus of alles wel goed zou zijn. Dat gevoel overheersde zo, dat het geslacht helemaal op de achtergrond verdween....
Moesje78 Ik denk dat er niemand hier is die telleurgesteld is hoor, althans ikke zeker weten niet alleen het is vreemd als je van begin af aan sterk het gevoel hebt van een meid, je droomt over een meid je dingen bekijkt voor een meid en zelfs al in gedachten een kamer inricht voor een meid dat je ineens een jongen blijkt te verwachten ik zou echt niet kunnen zeggen dat ik er minder blij mee ben helemaal niet zelfs geniet hier van mijn al twee pracht zonen en ja heb zelfs ook al een meid dus alles is welkom hoor vroeg me gewoon af of er nog meiden waren die totaal tegen hun gevoel in een jongen blijken te verwachten. en natuurlijk het belangrijkste is zeker dat ze gezond zijn
ik hier nog een baby boy op komst. (als ik de 20 weken echo mag geloven) ik heb altijd het idee gehad dat ik een jongen zou krijgen, ben nogal een type dat op mijn gevoel afgaat. ik reageerde met de 20 weken echo nogal flauw, toen de verloskundige vertelde dat hij een jongen zag,echt zo van... dat wist ik allang.
rijkie hihi die reacties ken ik wel bij de andere drie hier had mijn gevoel het ook niet mis en had ik zoiets van jahh...duhhh hahaha maar bij deze was het huh? en jongen hahaha dus was even "schrikken" is dan weer het andere uiterste he
Hoihoi! Hier zijn al meer topics in deze richting geweest.. Ik ben het met Syl eens op de 1e pagina! Zo'n oergevoel had ik ook, het wordt een meid! Kon haast niet anders, en ja hoor, met de echo.. overduidelijk een piemeltje! hahaha Ik moest eerst ook slikken, soms heb ik er nog wel eens last van hoor! Ik ben juist blij het nu te weten want stel je hebt je negen maanden lang lekker zitten te maken met het idee / fantasie dat je een meid krijgt en dan ... komt ie eruit en is het een JONGEN! hahaha, ik had dan echt, echt de knop om moeten zetten. Nu kan ik er tijdens de zwangerschap lekker aan wennen! hihihi