Hahaha, heb je spijt van het kopen, of krijg je pas spijt na het opeten? Ik heb wel spijt van de verzorgingstas die wij samen in goed overleg gekocht hebben . Hij blijkt helemaal niet handig te zijn. En verder: je kunt beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt dan van wat je niet gedaan hebt .
Ik heb spijt van mijn Shabbies (auw!) dik 270 euro naar de mallemoer, ze doen zo zeer aan mijn voeten, heb best brede voeten en ze zeiden dat het nog wel zou uitlopen jaja.....4x aangehad en staan nu mooi te wezen in de kast. 2 Jottum pakjes voor Isabelle die ze nooit heeft gepast, jammer jammer. Avent Flessenwarmer, onwijs onding, snap er niks van.
Ik heb ook spijt aan de aankoop van de stoomreiniger. Geen geen dirt devil maar een karcher. Hij staat nu mooi in de berging.
we hebben eetkamer stoelen met wieltjes. volgens de verkoper zaten er wieltjes onder zodat je geen krassen kreeg op je laminaat. heb de stoelen nu 2 jaar en rond de eetafel vale plekken van de wieltjes die niet goed rijden. de nintendo wii. maar die heb ik nog weer goed kunnen verkopen. een matgrijze keuken vloer (plavuizen). kun je elke dag wel dweilen je ziet er elk vlekje op whaaaaa!
Dit is de advertentie, ik heb ze net even opgehaald Marktplaats.nl > Nieuwe PetitShoes maat 22 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken
-Mijn loungeset die na een jaar al op instorten staat. -Ons nieuwbouwhuis. Ik hou helemaal niet van nieuwbouw . -Ons bankstel dat na het verlopen van de garantie van prutskwaliteit blijkt te zijn. -Mijn te dure mamafiets, waar ik gemiddeld één keer per jaar op fiets. -Ons antieke bed wat werkelijk prachtig is, maar zo kraakt dat alle buren kunnen meegenieten als we pret in bed hebben . Wij zijn beiden nogal van de impulsaankopen en dat loopt niet altijd goed af.
Van mijn originele All-Stars,waarvoor ik een veel te brede voet bleek te hebben,ze knelden gewoon. Godzijdank dragen de kinderen ze nu verder voor me af.
leuk leuk leuk!!! Mila heeft ook maat 22, maar helaas ook een hele hoge wreef! had mazzel dat ik haar schoentjes nog kon ruilen, maar hier dus zelfde problemen..
Echt vervelend is dat he, de meeste schoenen kan ze niet aan, met winterschoenen is het nog wel te doen omdat daar meestal een tong in zit, die zit dan wat hoger. Maar zomerschoenen.... Zelfs crocs moet ze een maat te groot aan! Het zit echt in de familie bij ons, mijn moeder heeft het ook zo erg, mijn man een beetje en de moeder van mijn man had ook een hele hoge wreef. Ik zelf heb het niet. Nou maar hopen dat iemand ze wil, want ik heb er best veel voor betaald, ik doe ze nu voor de helft weg, maar iemand van zp mag ze ook wel voor 25 excl verzendkosten
Ik heb spijt van onze bank. Hij zit echt heerlijk! en de kleur en het model vind ik ook nog steeds mooi. Alleen als onze kat eroverheen loopt...blijft ze achter de grof geweven stof hangen. Dus nu overal kleine haakjes in de bank, terwijl ze er echt niet aan krabt, maar er gewoon op loopt. De kat komt niet buiten, komt niet op tafel of op het aanrecht...en om haar ook nog de bank te ontzeggen...dat vind ik wel erg zielig. Dus ben stiekem al aan het kijken naar een andere bank...en nee daar komt de kat niet meer op.
spijt van onze auto, nieuw gekocht en nog voordat hij voor de eerste APK moet hebben we er al voor 600 euro aan moeten laten repareren :x
Ik vind 25 euro eigenlijk onweerstaanbaar ondanks dat ik niet weet of ze er nog goed in zal groeien... Mag ik volgende week donderdag naar Gouda komen?
Van een jumpsuit die ik had besteld op Wehkamp. Was echt een maf ding toen ik hem eenmaal thuisgekregen had zonder model erin. Gelukkig kon hij nog teruggezonden worden! Van onze Wii, we spelen er echt NOOIT meer op!