van welke aankoop heb jij spijt?

Discussie in 'De lounge' gestart door mirell, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Jeeeej de schoentjes zijn gereserveerd :D

2. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ik heb spijt van m'n Carmen krulset, wat een prut ding, ik kan er niet mee overweg.

En ik had bijna spijt gekregen van de aankoop van een nieuwbouwhuis. Gelukkig kregen we de financiering niet rond. De huizen staan er nu en oh my god wat hebben ze gruwelijk lelijke stenen gebruikt. (Op de afbeeldingen leek het wit, iedereen had het ook over wit, maar ze zijn heel lelijk grijs, juk!)

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb spijt van mijn Samsung minilaptop.. Heb een gewone laptop en zit vaak met mijn iPhone op de bank te internetten
    (zoals nu) en ligt dat ding maar te verstoffen in de kast.

4. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL

Jaa ze zijn echt geweldig, maar kan er niet oplopen, dus heb nu uit frustratie maar uggs gekocht...daar passen mijn voeten wel in hahaha....

De shabbies zijn maat 37

5. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    #65 anna6, 29 jul 2010
    Laatst bewerkt: 29 jul 2010
    Spijt... eens even denken:
    Een krultang die ik noooooit gebruik ( heb van mezelf al krullen ;)
    Voedings kussen, zou niet weten waar ik die voor nodig zou hebben...
    Ons teakhouten tuinset, de stoelen zijn zo zwaar dat je ze amper verzetten kunt
    Ons bed, hij is prachtig, maar als we ooit verhuizen past 'ie vast in geen ene slaapkamer!
    Nou, kan me zo even verder niks bedenken...

Ik vergeet het belangrijkste trouwens, ons huis! We hebben maar twee slaapkamers dan moet je al snel verhuizen. We hadden beter gelijk een huis kunnen kopen met meer slaapkamers.

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kleeffolie! werkt prima, heb net mn hele keuken gedaan:p

7. Misa Misa

Misa Misa Actief lid

6 aug 2009
    460
    0
    0
    Mama!
    Zuid-Limburg
    Van mijn goedkopere babyfoon. Ik had eerst een dure die prima werkte, maar zoonlief heeft de ouder-unit kapot gegooid. Nu dus een iets goedkopere gekocht, maar wat een slecht ding zeg:x

8. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    Van een geweldige klamboe uit de LIEF! collectie.
    Ik was er verliefd op , kostte 90 euro, maar ze wil er echt niet onder slapen.:(

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Na het kopen, want dan MOET ik het wel opeten! :p

10. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Van mijn buggy houder voor op de fiets. Wat een een onding.

11. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ons aanrechtblad!
    Je krijgt de vlekken er haast niet af!

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    -ik heb spijt van onze berry-floor laminaatvloer met V-groef. sjee wat een troep blijft er in die naad zitten. Ik weiger pertinent om op mijn knieën die naden schoon te maken.
    -ik heb spijt van mijn crosstrainer. altijd een sta-in-de-weg. af en toe spring ik er eens op, kan het niet lang volhouden, dan wordt ik kortademig.
    -spijt van de xadventure eetstoel van €89. die van ikea van €15 is makkelijker om schoon te maken. xadventure gekocht omdat hap geven in wipstoel mijn rug teveel belaste.

ik denk dat ik wel nog op één en ander kom.

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb echt geen spijt van mijn karcher stoomreiniger. Is toch niet veel moeite?
    Stekker erin, ff w88 en klaar. (je moet t ding natuurlijk niet op zolder zetten :D hier staat ie in de kast onder de trap)

Ik heb veel spijt van de cursus acryl nagels zetten + alles wat ik daarvoor heb gekocht (en ik kan nooit geen maat houden en koop alles wat ik zie/wil, dus dat heeft n hoop geld gekost)
    Nagels zetten is niks voor mij, moet ik veel te lang op n stoel blijven zitten, bovendien bleek t best belastend te zijn voor mijn (zwakke) rug.

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    heb spijt vn mij birkenstocks met swarovski stenen waren best wel prijzig en heb het pas 2 x aangehad

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh dat is jammer1 ik heb toch echt 39 of 40 nodig.

Ik heb hier ook al 3 paar Uggs liggen ( geen spijt van! ) maar deze winter MOETEN er Shabbies komen :D

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat jouw vloer gevlekt is komt écht niet door het laminaat, maar door de schoonmaakmiddelen die je erop smeert.
    Om het even uit te leggen:
    Als jij dweilt met bijv een allesreiniger, wordt er iedere keer een dun zeeplaagje over je laminaat gezet. Dit bouwt zich op totdat je echt een dikke zeeplaag hebt. Hierin ontstaan weer krasjes waardoor je vloer lelijk wordt.
    Als je dan ineens een goede laminaatreiniger gaat kopen, lijkt de vloer alleen maar vlekkeriger te worden, waardoor je denkt 'nee deze is zeker niet goed!'
    Maar een goede laminaatreiniger is juist wel goed, want deze haalt stapje voor stapje die zeeplaag eraf. In het begin gaat dat dus erg vlekken maar dit wordt steeds minder, totdat de vloer echt helemaal goed gereinigd is en de 'zeepkrasjes' hierdoor dus ook verdwijnen.
    Even volhouden dus met een goed middel (geen HG of Pledge oid, maar eerder een van Meister, Lecol/Leha oid).

Ik weet dit omdat ik zelf een laminaat/parket-winkel heb.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zie hierboven over het laminaat ;)

18. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn donkerblauwe tapijt op de verdiepingen.. Vanaf de trap is ALLES met dat blauwe tapijt en ik word er GEK van! What was I thinking toen ik die gore kleur uitzocht?! *zucht*

19. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Zonde, gooi maar deze kant op! :) Ik wil juist een minilaptop :)

20. doesi

doesi Lid

10 sep 2008
    64
    0
    0
    drenthe
    fotolijstjes van mp helaas geen goede kwaliteit
    tja kun je vewachten natuurlijk als je het op deze manier koopt!

en ook mijn laminaat op de slaapkamer niet omdat het vlekt
    maar omdat het zo koud is als je je nestje uitstapt......

Deel Deze Pagina