De anti-stank luieremmer van tommi-tippee. Dure navulcassettes en de producties van ons jongens stinken er nog doorheen... elke week schoonmaken met chloor helpt al niet eens meer. Als Thom straks ook zindelijk is, dan gaat de vlag uit en die emmer gaat op de brandstapel! groetjes van kiki.
helaas had ik het al na 2 weken en ik gebruik alleen een uitgewrongen bijna droge doek met pergo schoonmaak. mijn eerdere vloer had het ook en toen hebben ze het hele verhaal over schoonmaak uitgelegt. maar dat kan ik nu dus niet de schuld geven boven heb ik pergo laminaat gekocht bij een bouwmarkt en die vloer ligt iets korter maar heeft het dus niet. en die behandel ik precies hetzelfde ik heb van de winkelier al een aantal keer een reiniger meegekregen om uit te proberen hun zijn hier ook wezen kijken maar hun vinden het nog wel meevallen alleen ik niet. de meeste vlekken zie ik ook waar het strijklicht binnenkomt. de tip om met een theelepeltje schoonmaakazijn in het water te dweilen heb ik ook al toegepast maar ik ga zowiezo ook jouw tip doen. baat het niet schaad het niet
Dan zou je volgens de beredenering van heitjekarweitje ook kunnen dweilen met een stoomreiniger (of zie ik dat verkeerd heitje??) Deze legt geen laagje over je laminaat. In ieder geval poets ik mijn laminaat er al jaren mee, zonder vlekken e.d. en in n mum van tijd droog. Maarja, zoals je hier van sommigen al leest hebben die spijt van hun stoomreiniger. Ik ben er heel blij mee.