Ik vind Anouk echt vreselijk. Zo arrogant en grof gebekt. Bah. Snap niet dat iedereen haar zo ophemelde bij het Eurovisie songfestival. Oke ze zingt mooi maar haar attitude, pff nee.
Van bijna iedereen die hier wordt genoemd gaan mijn nekharen overeind staan, ik heb het niet zo op BN'ers vrees ik
Ook ik heb het niet zo op BN'ers, al die arrogante, normen-en-waarden-loze types, bah! Maar van Patty Prard walg ik echt. Gelukkig kijk ik bijna nooit tv, dus heb ik er weinig last van
Hans Teeuwen is leuk Vraag me af of ie echt in de Grote Beek heeft gezeten. Hij kijkt wel eng uit z'n ogen. Als ik echt moet kiezen wie de aller-aller ergste is ga ik toch voor Anouk. Met stip op nr 1
hmmmm ... Patty Brard is erg En vooral al die mensen die gewoon bekend zijn om niks zoals die van Oh oh cherso...vreselijk toch
Karen. Belgen zien Gert Verhulst als 'vrouwenverslinder' - AD.nl Hij is echt té lelijk ... Zal wel om zijn centen zijn dan?
Ik vind die man met die bril waardoor ie van die grote ogen heeft echt een engerd.... Hij vertelt altijd feitjes. Maar geen idee hoe hij heet
O, opeens schiet de naam Maarten in mijn hoofd.... even gegoogled en hij heet Maarten van Rossem. Enge chagerijnige kop
Haha ik vind hem wel een persoonlijkheid Er staat echt een kop op. Matthijs van Nieuwkerk, ook zo'n vervelende gast.