Tony, wat een opgeblazen viezerd is dat! Chantal Jansen en Glennis Grace vind ik enorm bitcherig en arrogant. Daphne Deckers vind ik gemaakt en een hele slechte presentatrice. Sylvie en Yolanthe moet ik vanwege hun voorkomen niet, fakers.
Haha, ik zie namen voorbijkomen die ik niet eens ken. Nu vind ik programma's als o o cherso ook niet om aan te zien. Mogelijk is dat de reden. Ik krijg persoonlijk braakneigingen van Paul de Leeuw en ben ook geen fan van Sophie Hillebrand. En ik ben blij dat ik niet de enige ben die Glennis Grace niets vind. Vind haar idd ook arrogant overkomen.
Mede dankzij de c1000 reclames, en zn rol in boerenliefde. Echt een druiloor vind ik t. Maar joh, misschien issie in het echt wel heel leuk, en Patty brard ook
Ojaaa Chantal Jansen en Glennis grace! En ook Xander de buisonje Alle gtst personages Kwalbert verlinde Dries roelvink Lee towers Bzn Thomas berge En nog veel meer
Haha ongetwijfeld Die film heb ik niet gezien en dat was ik ook niet van plan, dus misschien is mijn beeld nog niet verpest haha.
Chantal Jansen en Glennis Grace vind ik enorm b*tcherig en arrogant. Daphne Deckers vind ik gemaakt en een hele slechte presentatrice. Sylvie en Yolanthe moet ik vanwege hun voorkomen niet, fakers. Zou mijn lijstje kunnen zijn.. En ik vind André van Duin maar niks. Vooral zijn personages die hij in de loop van de jaren heeft gespeeld. Voor de rest kan ik verder niemand bedenken.
Ik vind kim Feenstra echt bloedirritant!! Die stem... Aaaaargh! Ik weet dat ze er niks aan kan doen, maar toch..zoo vreselijk iiieuw
Jan Kooijman Kort Kelder Ilse de Lange Bastiaan Ragas Dries Roelvink Jan Smit Nick en Simon Ali B Bridget Maasland Sylvie Meijs
Tooske! Vreselijk! Die moet 'gewoon' thuis bij al haar kindertjes blijven en niet terug op tv komen.... Vre-se-lijk!
Een aantal genoemde zijn echt heel leuke mensen in real life Maar als ik dan in real life kijk naar andere dan zijn ze echt heel leuk en aardig in hun rol maar gruwelijke aanbakken in real life.
Ik lees hier Britt, maar ik vond Ymke zoveel irritanter. Bleeeeh, ik zapte weg als zij in beeld kwam.
Ik ben eigenlijk heel aardig hoor maar sommige mensen zou ik niet in mijn leven willen hebben En die Jeroen vind ik echt wel vreselijk. Mijn man pest me er ook altijd mee haha