Ik vind veel mensen irritant (denk aan Chantal Janzen, Jolanthe, Silvie Meijs, Candy Dulfer, Stacey Rookhuizen) Maar de enige voor wie ik echt wegzap (of radio op andere zender zet) is Sandra van Nieuwland (van the Voice)... Daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan. (Ik snap niet dat "heel de wereld" haar zo goed vind... Bah!)
Met stip op 1: GORDON! En verder Glennis Grace, Yolanthe, Sylvie Meis, Marly vd Velden, Dree en Roxeanne, Tooske, Chantal Janszen, Albert Verlinden, de gehele Oh Oh Cherso cast, Emile Ratelband, Daphne Deckers, Peter vd Vorst.
Oh ja, weet je wie ook bloed arrogant is?! Jody Bernal! Baaaaaahh! Ik heb hem een keer als tiener ontmoet toen hij doorbrak met que si que no en toen was hij toch lelijk, viezelijk, en arrogant! Meteen klaar was ik met hem!
Dries Roelvink Patty Brard Xander de Buisonje Glennis Grace Wilma Nanninga Emile Ratelband Willibrord Frequin Tooske Ragas Die kinderen van Andre Hazes Sylvie Meis Yolanthe Enz... Enz... Enz...
Patty Brard, Gordon, Joling, Glennis Grace, Piet Paulusma (of misschien wel meer het groepje mensen wat er op dat moment omheen hangt )
Tony.. Michella.. Kim Feentra (sorry, vast een leuke meid, maar die stem!) Gordon (de manier waar op hij met kinderen omgaat in Gillend naar huis). Kelly (camgirl) Tsja, zo zijn er nog wel meer .