Wat een leuk topic dit haha! Peter R de Vries wat een walgelijke vent Willibrord frequen ( dacht dat je het zo schreef) En Mike uit gtst blegg
Op de tv kotm zij zo arrogant over niet normaal, en ik vind haar ook bijna altijd lelijk kleding aan hebben
Jeroen v.d. Boom Gordon Barbie/jokertje etc. Knevel en v.d. Brink Ferry Mingelen Candy Dulfer Kim Feenstra Britt
Patty Brard Rob Geus (smaakpolitie) Hans Kraaikamp (home videos) Gordon Mike / Mega Toby (knapste man, never!) Jeroen vd Boom En dat was m voor nu
Michella (god ga wat doen met je leven!) Danny de Munk Jolante van cau van Kasberge of hoe ze ooi heet Stacy rookhuize Die Ferry van gtst Peter r de vries
Die zus van jan Smit ik haat haar gewoon echt erg. Gordon.. nare man. Glennis kapsones kut. Die kinderen van Andre Hazes vind ik ook maar mediageile pubers.
Volgens mij nog niet genoemd, Patricia Paay Jodi Bernal Maare, mensen niet leuk vinden/ irritant vinden dat is heel normaal... Zeggen dat je iemand "echt haat" of "er over heen rijden." Vind ik een beetje vreemd....
Jeroen van der Boom: arrogante kwal ook in het echt! Daphne Deckers: enkeltje onbewoond eiland. Piet Paulusma: vieze man. Bridget Maasland: ooit ontmoet tijdens een fotoshoot, wat een zelfingenomen mormel is dat.
erg he? ik irriteer me vooral aan het zinnetje "droog je tranen af" ik heb nog nooit iemand zijn tranen (met bv een theedoek) zien afdrogen (in de originele versie van Volumia wordt "veeg je tranen weg" gezongen) ik bedoel, als je dan al niks zelf kan verzinnen? doe dan in ieder wat research van je jatwerk maar afgezien van glennis glacékoek; Peter "air" de Vries Herman den Blijker Rob Geus Ali B (bloedzuig) familie Hazes cabaretiers zoals Bert Visscher, Brigitte Kaandorp, Theo Maassen en Hans Teeuwen. (jochem meijer vind ik dan weer wel leuk)
Mart Smeets Lieke van Lexmond Halina Reijn Ellen ten Damme Patrick Lodiers Sybrand Niessen Freek de Jonge Jorgen Raymann Natasja Froger En ik heb niet echt een hekel aan ze, maar volgens mij wel het saaiste, meest humorloze stel op aarde: Marco en Leontine Borsato!
lieke van lexmond. Echt ik kan dat mens niet meer zien of horen! als ze een scheet laat, komt er een nieuwsitem over, om te huilen! En Glennis Grace. Die schreeuwstem komt echt mijn neus uit.
Carlo Boszhard, och, hij heeft zoveel aandacht nodig, net een kleuter. Glennis Grace Die nieuwslezeres van RTL4 met die rare mond en chagerijnige kop, misschien is het een heel aardig mens, maar zo ziet ze er niet uit. Daphne Dekkers die altijd zo met die ogen moet knipperen 'ben ik in beeld? Al die poeha rond Hazes, de man leeft niet meer, maar zijn muziek blijft altijd bestaan, ook zonder dat je overal covers van maakt en er zo over blijft doorgaan, shows van maakt etc., vind het een beetje overdreven allemaal.
Patty Brard Tony van Oh Oh Cherso Glennis Grace Gordon En vast nog wel meer maar daar kom ik even niet op