Die nieuwe? Ik moet elke keer aan White Chicks denken als ik haar zie. En Aberto Stegeman. Gadverdegadver. Ik zeg, oeps bedrijfsongelukje; bedankt!
Glennis Grace met haar zelfingenomen rot kop bah aan haar heb ik echt een hekel denkt dat ze heel wat is. Yolanthe met haar paardenkop die golddigger Die ene van de lama's ook niet. Hoe heet die nou ook alweer, ruben nicolai ja die Ik heb ook een grote hekel aan die programma's zoals de lama's of de tv kantine die mensen doen gewoon veel te hard hun best om grappig te zijn daar hou ik echt niet van
Glennis Graceland,en dan vooral om het feit dat ze met nummers die ze zingt komt aankakken die ze gewoon gecoverd heeft...lekker makkelijk. En doe,ik vind haar zo nep....
Beau van Erven Dorens Paulus Pietsma (Of was het nou Piet Paulusma?) Dries Roelvink Anouk (muziek is goed, maar verder een arrogante tuthola) And last but not least....Owww Kelly.....
Jeroen vd Boom, omg! Ik heb er ook een hekel aan als mensen zeggen: hoe ... is dat. (vul in, leuk, stom, schattig) Dat komt gewoon door hem. Brrrr.
Wolter Kroes staat met stip op 1, wat een eikel. Hij vindt zichzelf zooooo geweldig, blèèèèhhhh en denk dat ie een topartiest is, walgelijke vent. Zo kan ik nog wel een hele pagina vullen haha.
Ik heb een hele waslijst! Patty Brard - wat een walgelijk mens is dat! Zum kotsen.. Gerard Joling Gordon - wat een verwend nest is dat Jokertje Emile Ratelband Dries Roelvink - bahbah wat een vies smerig ventje Hans Kraaij jr. - vindt zichzelf uber grappig
Ik vind Tony ook echt vre-se-lijk... Wat een vies mannetje is dat. Bah! Verder vind ik Thomas Berge ook echt een natte tosti. Jakkes... Hoe kunnen die mensen zo overtuigd zijn van zichzelf?
Bijna iedereen die zichzelf BN-er noemt... hihi En dan vooral al die lui die nog nooit iets gepresteerd hebben
emiel ratelband gordon jokertje dries roelvink patty brard robert ten brink glennis grace...wat een schreeuwlelijk is dat, en denk nu dat ze allesis, na wat covertjes sharon doorson...brrrrr wat vind die zichzelf geweldig
Ik heb er een paar mag dat? Chantal janssen Die engerd die gisteren bij Linda zat, goh nu kan ik niet meer op zijn naam komen...van de lama's Caprice van houten samen met d'r collega vriendin actrice....waar ik ook pardoes de naam van ben vergeten hahaha... En vast nog meer....
Haha wat een heerlijk vermakelijk topic..... Ik heb nog nergens victoria koblenko tegengekomen, ik krijg helemaal de rillingen van haar...... ze komt altijd zo typisch over ik weet niet......... Veel namen gelezen, maar nergens zo de kriebels bij als bij haar.....
Schiet me nog eentje te binnen....Jody de Kwal (Jody Bernal). Verder de Frogers, want die vinden zichzelf ook heel wat heb ik het idee (vooral de heer Froger). En o ja... Die vent die teamcaptain is in Ik hou van Holland. Dus niet Guus Meeuwis, maar die ander. Die vindt zichzelf altijd vreselijk grappig....
Veel zijn al genoemd maar van wie ik ook echt de kriebels krijg is Dennis van der geest, dat verschrikkelijke judo ventje die nu overal opeens in programma's opduikt. Ga alsjeblieft weer lekker worstelen met andere mannen op de judo mat.. Bah zelfingenomen kwal!
Met stip op 1: Albert verlinde bleeeeggghhh. Verder peter van der vorst, quinto trustfull (zoooo nep) en Lieke van lexmond (komt denk ik door de stylist, vind haar er altijd zo armoedig uitzien...)