Suzanne Bosman is dat volgens mij.....Kijkt inderdaad vaak chagrijnig. Maar wellicht is dat haar serieuze nieuwsblik? Ze kijkt hier alsof ze moet poepen.....
Haha, inderdaad. Ze presenteert ook wel met die Rick Nieman en dat is net zo'n vrolijkerd, die lacht ook vaak als een boer met kiespijn.
René Froger aaah! Ik vind hem zo walgelijk! Heb ook altijd gedacht vroeger dat het een homo was. Verder de For non blondes,dat domme liedje van de jaren '90. Die zangeres vind ik te walgelijk voor woorden. (Dat stomme lied ook!!) En die vrouw van Lange Frans vind ik ook niet leuk. Oh ja en Xander Debnogwat,die ex-zanger van Volumia kots. Yolante paardebek en sylvie meis,beiden golddiggers Oh help ik vergeet Anouk gewoon!! mooie stem maar ze ziet eruit als iemand uit een achterbuurt die mannen verslijt. JEEEEG
hahahaa 'glennis glacékoek'....... En die glacékoek huurt een huis in Amsterdam van 2100 euro per maand las ik laatst, ze verdient bakken met geld met haar geschreeuw. Maar ik Gordon echt een over het paard getilde eikel bah wat een naar ventje.
Wat een grappig topic. Ik heb er ook wel een paar. - Jeroen van Koningsbrugge, vre-se-lijk! Ik vind ook geen grapje leuk en alles is zo gemaakt, bah - Yolanthe, kan haar gewoon niet uit staan, die stem, dat hoofd - Linda de Mol, ook zo nep, alles wat ze doet en zegt lijkt wel gespeeld - Trijntje Oosterhuis, geen idee waarom, vind dr gewoon irritant - Ruth Jacott, brrr die stem, die liedjes, dat hoofd - Ali B, ik zap gewoon weg als ik m op tv zie - Daphne Deckers, die kijkt alsof ze altijd stoned is - Freek de Jonge, heb ik echt al een fobie voor sinds ik klein ben - Candy Dulfer, gewoon, dat hoofd, arrogant - Sita! Dat kind blijft maar mee doen in programma's maar verder is ze nergens meer bekend van, heeft ooit tig jaar geleden een hitje gehad, en die stem!!
- Froukje de Both - Bridget Maasland - Candy Dulfer - Yolanthe - Patricia Paay - Emile Ratelband - Kelly van der veer - Patty Brard - Ralf Mackenbach - Dries - Sylvie - Johan Derksen, brrr - Amanda Krabbé
Pfff.. heb je even? Gerard Joling, Gordon, Rene froger, de hele familie hazes, patty brard, Dries Roelvink, Ruth sjakots (geen idee hoe je haar achternaam schrijft maar ik noem haar altijd zo) en al die platvloerse amsterdamse semi bn-ers
Ooooh vergeet ik nu echt mijn misschien wel top 1?! Xander! Ik zeg gatverdamme die denkt echt dat ie Stevie wonder is achter de piano. Ik vind hem zo'n ontzettende kwallebal! Bah bah en nog eens bah!
Komt omdat ze slechthorend is Moet erg lachen om sommige reacties. Heb eigenlijk bij niemand dat ik de k wat een ........ Ja Dries na zijn toneelspel in jvmv. Geen idee of het echt was.
Oh god.. Chanel West coast ofzo.. van mtv ridiculousness.. Dat lachje!!! en mn vriend kijkt het zo vaak.. word gewoon onpasselijk van dat mens En ach de rest, dan zap ik gewoon weg