Ei sprong gehad of nog niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Julyn, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Dag ladys,

Gisteren was ik nog zo zeker van mezelf..
    Vandaag twijfel ik weer enorm.

Heb even wat kritische blikken en ervaring nodig 😁
    24 december MA bij 12 weken, op 25 december begon het vloeien, 27 decmber vruchtje verloren (8weken).
    Zwangerschap testen eigenlijk meteen na Mk al weer heel licht en paar dagen later helemaal wit (weet exacte datum niet meer).

Meteen gestart met tempraturen op advies van verloskundige om te ontdekken of mijn lichaam alles gouw weer oppakt.
    Mijn basale lichaamstemp is 36.4/36.5. Vanaf dinsdag begonnen met Ovu testen na dat ik dacht iets van vruchtbaar slijm te signaleren (wel veel minder heftig dan voor de zwangerschap).
    Gisteren zakte mijn temp naar 36.2 (voor mij dus erg laag) en ook de ovu test leek meteen positief! Dus ik ook positief!
    Maar gisteravond leek deze nog steeds behoorlijk positief. Vandaag mijn temp 0.2 gestegen en nog steeds een licht 2e streepje. Zou ik mn ei er nu zijn of test ik misschien nog positief door MK?

We doen het even rustig aan on alles een plekje te kunnen geven. Maar vind het wel een heel fijn idee dat alles weer goed zou zijn. Ergens ben ik bang dat ik misschien te graag wil en daardoor deze resultaten zie. Ik upload even een foto van de resultaten erbij!

Alvast bedankt voot het mee kijken ☺️

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,8 KB
      Weergaven:
      15
  2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    hoi julyn,

Ik vind hem toch duidelijk op en nu weer aflopen. Beter resultaat dan bij mijn testen. Hij is bijna net zo'n donker als de c streep:)
    Ziet er positief uit, maaaar het zou idd ook nog door je mk kunnen komen.
    Lastig he dat wachten en die onzekerheid!

3. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Pfff om gek van te worden ja. Zou zo graag weer op mn eigen lichaam willen vertrouwen. Voel me zo onzeker. Ik hoop dan elke keer maar dat ik me door dit soort zaken beter zal gaan voelen.
    Helaas.. VL zegt ook telkens dat het vanzelf wel komt.. Maar ik houd wel van een beetje zekerheid. Ben bang dat ik dat voorlopig niet ga krijgen!

4. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    BTW, zou de ovu-test dan morgen nog meer moeten aflopen?
    Of zegt dat helemaal niets?

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als jouw temp eergisteren nog 36.4/36.5 was, gisteren 36.2 en vandaag weer 36.4 dan is jouw ei nog niet geweest helaas.

Ik zou blijven doortesten en tempen.
    Zodra jouw temp 36.7 of hoger is, is je eisprong de dag daarvoor geweest.

6. Julyn

Julyn Actief lid

24 okt 2015
    363
    0
    0
    Oke, dankjewel voor je reactie!

Deel Deze Pagina