4 dagen overtijd en 2x negatief getest

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cheyenne 1969, Feb 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hallo dames,

Wie ow wie kan mij helpen ?
    Ik ben 37 jaar en heb 2 lieve pubers maar ben bijna een jaar bezig om opnieuw mama te worden. Nu heb ik rond de 14de februari mijn eisprong gehad en sinds die tijd is er een zwangerschapsstreep zichtbaar. Mijn borsten doen vreselijk zeer, dit had ik tijdens mijn 2 zwangerschappen ook gehad dus herkenbaar en merk ik dat er een donkere kring om mijn tepel is bijgekomen. Tepels zijn flink opgezet en gevoelig. De 25ste februari had ik ongi moeten worden maar dit is er nog steeds niet. Heb inmiddels 2 keer negatief getest en durf niet weer te testen, bang voor weer een teleurstelling. Kan iemand mij vertellen ik misschien toch van een zwangerschap kan spreken ? Hartelijk dank vast,

groetjes Cheyenne

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Ik zou toch over een paar dagen nog een keer testen. Hoop inderdaad voor je dat de symptomen een zwangerschap aanduiden. Succes!

3. Niet meer actief

hoi meid
    ik zou ook over een paar dagen nog eens testen
    ik wil je geen valse hoop geven
    maar bij mijn eerste kindje was ik 2 weken overtijd en 4 negatieve testen toen er een positieve pas kwam dus alles is nog mogelijk
    maar helaas kan je lichaam je ook goed voor de gek houden
    dus meid nog even volhouden
    hopelijk blijven de :evil: :evil: weg

4. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hai dank je voor je reactie :D
    nou las ik dat je het beste 3 dagen kan wachten voor je opnieuw kan testen of via bloedafname. Weet iemand hoelang het duurt voor je daar de uitslag van binnen hebt ?

5. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    hoi cheyenne

hier dus nog iemand met hetzelfde probeem...wat word je daar onzeker van he! wanneer heb jij voor het laatst getest?

groetjes emma

6. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Wat betreft een bloedtest scheelt dat weer per huisarts, het zou in principe binnen een dag kunnen.

Succes ermee !

7. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    hoi Emma,

eerst zondag en vanmiddag voor de 2de keer en weer negatief :(
    Ik heb al vanaf vorige week een raar gevoel in mijn buik, net of er veel lucht in mijn darmen zit en dus geen buikpijn zoals ik dacht dat het was en een lichte hoofdpijn maar dat heb ik normaal altijd voor mijn menstruatie begint vandaar dat ik niet meer weet waar ik aan toe ben snap je. Heel verwarrend in ieder geval. Nou maar hopen dat we allebei posi mogen testen de volgende test ;) succes !

liefst Cheyenne

8. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hoi Bibu,

Binnen een dag al :confused: ? Ik dacht dat het labaratorium er juist 4 tot 5 dagen over deed. Ik denk dat ik vrijdag nog een keer ga testen en als hij dan nog negatief is, ik maar richting mijn ha ga. Ik heb dit 4 maanden terug ook al gehad en bleek toen een mk gehad te hebben :(
    meiden iedereen succes gewenst !

liefst Cheyenne

9. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    hoi cheyenne, dan hebben we dus allebei op dezelfde dag getest. ik word er af en toe zo moedeloos van.

jij in ieder geval ook succes! laat je het nog even weten, ben wel benieuwd!

groetjes emma

10. Cheyenne 1969

Feb 28, 2007
    11
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    haai

ja meis zal ik zeker doen ! jij ook hea ?
    had als uitgerekend dat wanneer ik nu zwanger zou zijn mijn uitrekendatum 4 november zou wezen hihi
    zal je zien dat het alsnog doorbreekt :evil:

groetjes Cheyenne

11. emma85

emma85 Actief lid

Feb 21, 2007
    108
    0
    0
    ik geloof dat ik ook rond die tijd uitgerekend ben(als ik zwanger ben uiteraard) . we gaan gewoon samen naar de novembermama's joh! ahum....ik kom nu heel zeker over maar ben ik totaal niet...ga er steeds meer aan twijfelen met die rottesten of ik zwanger ben.

ennuh ik laat het zeker nog even weten!

groetjes emma

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Een vriendin van mij liet `s ochtends prikken en mocht na 15:00 uur bellen voor de uitslag.

Share This Page