The Curious Life Of Benjamin Button, was wel aardig maar ik vond het geen topper. Wel heel mooi gemaakt trouwens, echt een kunstwerk wat make-up en special effects betreft.
Ik geloof The Simpsons The movie, is echt al weer een hele tijd geleden. En laatst was Borat op tv, die had ik al eens gezien maar hij blijft briljant!
Wij van The Goonies. Ik denk dat ik hem al zo'n keer of 100 heb gezien, en ik blijf hem helemaal fantastisch vinden.
ps i love you, heb m gelijk twee keer achter elkaar gekeken, eerst smiddags alleen (met een doos tissues) en savonds nog een keer met mijn man, die vond m zelfs goed! is normaal alleen van de horror en thrillers
Laatst The diary of Ellen Rimbauer gekeken en de volgende dag Rose Red van Steven Spielberg. Heerlijke films! Aleen duurt de film Rose Red wel 4 uur....moet je dus echt een avondje voor uit trekken maar een echte must voor liefhebbers van dit soort films
August Rush! - heb erg zitten janken. Echt een super romantische film. p.s. I love you - Heb ik ook erg van genoten *zucht* Ik hou van romatische films. The boy in the striped pyjama's - het begin is een beetje traag maar het verhaal is erg aangrijpend. Curious case of benjamin button - Mooie film maar wel een beetje lang en het einde een beetje afgeraffeld. Seven pounds - Goed verhaal en erg ontroerend. Confession of a shopaholic heb ik halverwege afgezet. Moet je van houden.
Quentin Tarantino's "Death Proof." Hoort bij de Grindhouse films. http://www.imdb.com/title/tt0462322/faq#.2.1.3 Een hele geweldige film. En een cult film. En op het laatst echte girlpower!
Rose Red kicks ass! Heb die eens samen met een vriendin gekeken, scheten in onze broek Maar heel erg gaaf, die film.
Spion van Oranje Niet omdat ie gruwelijk goed is, maar die flauwe humor vind ik wel leuk. En mijn neefjes spelen er in mee Die spelen de rollen van Paul de Leeuw in een flash-back! Groetjes Cynthia
Confession of a shopaholic! Ik houd er dus van! Heerlijke vrouwen film! Heb alle boeken ook gelezen! Zie een hoop leuke films voorbij komen, die ik ook zou willen zien, maar gewoonweg geen tijd/oppas om zo veel naar de bios te gaan, moet dus kiezen!hihihi! kus miek
Heb je The diary of Ellen Rimbauer ook gekeken? Die film is ná Rose Red gemaakt. Maar het moet eigenlijk deel 1 voorstellen vóór Rose Red. Het vertelt de geschiedenis van het huis. Hoe het huis werd gebouwd en wat er met haar kinderen is gebeurt (denk aan April...het meisje met het verminkte armpje) Is echt goed om te kijken en daarna er achter aan Rose Red kijken. Ik ben ook een mega fan van de film Haunted....ook zo'n huis haha Maar met wel een mooier verhaal lijn erin. *krijgt spontaan weer zin om een film te gaan kijken*