Ik heb net Twilight gekeken...Wauw...Wat een film! Ik hou heel erg fan vampierenfilms, maar deze vampierenfilm is weer totaal anders...zo romantisch..zucht..Een echte aanrader!
Twilight gaan wij van het weekend kijken is dus zo te lezen te moeite waard! Ik heb net The Secret Life of Bees gekeken, ook een hele goede film. Heb Wall-E ook gezien pas maar dat vond ik niet zo een leuke film
Ik vond 'm eigenlijk heel erg tegenvallen! Hij was wel goed, maar kon me niet pakken op één of andere manier...Kun je eens hebben met films denk ik...Misschien ook door de hype eromheen (Oscars etc.).
Nou mijn vriend en ik vonden er geen hol aan... De actie was ver te zoeken en ook beetje jammer dat ze niet bepaalde legendes in ere hebben gehouden zoals zonlicht...Konden ze nu gewoon in lopen. En het sire gebeuren klopte ook niet toch best jammer... Geef mij dan maar liever een vampier film ala Blade of Queen of the Damned..
Had je ook een echte vampierenfilm verwacht? Dan kan ik heel goed snappen dat 'ie heel erg tegenvalt idd...Dit is meer een romantisch verhaal met een hoektand randje eraan .
Nou dat is wel idd wat de trailer je doet geloven. Was idd best wel een teleurstelling net als Watchmen is ook echt een bout film was ook een tegenvaller terwijl de trailer anders doet vermoeden....
Marley & Me. Ik vondt het echt een meelevende film ♥ en ik heb echt wat traantjes moeten wegvegen. (Marley leek ook ontzettend veel op de labrador die ik ooit had gehad.)