vers gemaaid gras , de lucht ruikt zo lekker als het pas geregend heeft en s,ochtends vroeg (s,nachts ook) . en nog een heel hoop dingen
Een schoon bed ik vind het zo heerlijk om in een schoon bedje te kruipen! En als mijn vriend me dan ook nog lekker vasthoudt is het helemaal perfect! Na een lange winter de geur van zomer ruiken De zon die 's ochtends op de gordijnen schijnt, zodat je meteen ziet dat het een schitterende dag wordt
- Een spontane knuffel van Joris - Als we op de camping of in de speeltuin ben en zie hoe Joris lachend rond aan het rennen is, daar kan ik na blijven kijken! Dan is hij zo in zijn nopjes en zo vrolijk! - Als ik Joris zie slapen... Ook zo'n moment waar ik na kan blijven kijken!
Vroeger toen ik de ochtendkrant bezorgde, een van de eersten zijn die buiten was, alles was nog zo mooi stil, schoon en rook zo lekker fris. de vogeltjes die ontwaken zo mooi echt genieten was dat. En als het gesneeuwd had de eerste zijn die er doorheen liep.
Laatst sliep m'n vriend bij ons, 'smorgens ging hij met Damien naar beneden om een fles voor Damien te maken, terwijl ik in bed bleef liggen. Toen ze terugkwamen knuffelde ik Damien en toen voelde ik dat ie een droge luier om had. Mijn vriend heeft hiervoor nooit iets met kinderen gehad, en hij gaat nu net een paar maanden met Damien om, ik vond het ZO lief dat ie daaraan had gedacht En in de dierentuin, vroeg m'n vriend aan Damien 'of ie het naar z'n zin had', waarop Damien iets terug brabbelde. Toen zei m'n vriend 'Dat is mooi! Ik vind het ook heel leuk! En mama ook, en daar doen we het allemaal voor!'.. Toen smolt ik ook echt hélemaal weg (het mooiste is dat ik het ook toevallig aan het filmen was! )
Als gijs zo heerlijk ligt te kraaien van plezier als ik "daar komt een muisje aangelopen...." bij hem doe.. Als hij zo ontspant, als ik hem even insmeer met body lotion.. Als ik 's nachts na een toiletbezoekje even aan Gijs zn deur luister ( staat altijd op een kier) en hem zo vredig hoor slapen, dan doorloop naar onze eigen kamer waar ook mn man ligt te slapen..dan voel ik me zo rijk.. 'smorgens vroeg t geluid van zingende vogels de geur van gemaaid gras in t land of in de stal lopen en af en toe een koe een aai over dr kop geven..
Als mijn vriend lekker tegen me aan kruipt in bed en zegt dat hij van mij houdt en ik zijn alles ben!!! De eerste tekenen van de lente! Als onze katten heerlijk met elkaar aan het stoeien zijn. Er zijn zoveel kleine dingen waar ik van geniet. En dat heb ik allemaal wel geleerd de laatste jaren. Ik heb zoveel jonge mensen om me heen zien weg vallen, dat ik van elke dag geniet!
Een kop koffie na mijn ontbijt of gaan liggen in een net verschoond bed. Of als mijn zoontje me lachend aankijkt als ik hem sochtends uit zijn bedje haal Heerlijk!
-als ik de slaapkamer binnen kom lopen 's morgens en mijn kleine man druk aan het lachen is - mijn eerste kop koffie of thee in de ochtend.. - lekker een avond rust.. hondjes en L. lekker slapen en zelf voor de tv met ZP op de bank hangen... - lekker dagje weg met mn man en L.
Als mijn ventje heerlijk geconcentreerd aan het spelen is. Met autootjes rijden (en dan met geluid erbij), of bloedserieus met mijn sleutels elk 'sleutelgat' (lees: elk gat) open proberen te maken, of als hij aan het tekenen is. Heerlijk! Dan ga ik lekker op een afstandje zitten kijken en genieten maar...
Lekker cliché maar: - de grote blauwe ogen van mijn zoontje! - de gedachte aan onze huwelijksreis in juli!! Lekker in de zon - een schoon en gepoetst huisje - kletsen met mijn moeder - uit het raam kijken en naar het bosperceel kijken voor ons huis. - paardrijden - de gedachte dat ik over een paar maanden met Juliën op mijn nieuwe mamafiets kan. - een goede beoordeling op mijn werk - een sigaretje
ooh dan zou ik ook smelten! hier vooral als Emma heerlijk loopt te schaterlachen! of als mijn mannetje en ik lekker lopen te stoeien
als eerste van ons kleine meisje als ze heerlijk komt kroelen of zelf aan het spelen is en dan kletst in zichzelf en daar helemaal in op gaat. en misschien nog iets geks. Op zondagochtend zwemmen wij altijd en dan vind ik het heerlijk als ik de eerste ben die het stilstaande water ingaat.
Ik kan genieten van zoveel kleine dingen...net wat je gemist hebt...maar vooral van mijn meisje. Op dit moment heb ik verplicht bedrust door een onstoken ribvliesonsteking,dus moet ik hele dag platliggen. Heb haar gisteren geprobeerd uit te leggen dat mama ziek is en moet blijven liggen op bed....Zei ze vanmorgen mama! ik ga samen met jouw heel de dag op bed liggen want je mag niet alleen ziek zijn.want ik vind je lief! Daar kan ik pas echt van genieten!
-Van buiten spelende kinderen (maakt niet uit van wie ze zijn) -Chocolade. -Smorgends met de kids kaakjes dopen in de koffie. -Lekker fietsen met de kids in de bakfiets. -Bv geven aan de jongste en de oudste ook wil drinken en dan een lik eraan geeft -Als ze in mijn armen in slaap vallen. Ik kan nog wel een hele tijd door gaan ik geniet de hele dag door.