Van welke kleine dingen kunnen jullie genieten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dora en Boots, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    van een van de oudsten die samen met mn kleine meid speelt en haar laat gillen van het lachen (broers hier zijn gek op dr...soms zelfs ruzie over wie er met haar mag spelen)
    Maar ook van nu...alles rustig (zitten hier op de camping als 2 echte verslaafden ieder achter zn laptop...EINDELIJK de modem van kpn binnen nml :p) alle kinderen in diepe slaap. Vooruitzicht op n leuke dag op de camping morgen. Hondje dicht tegen me naast me op de bank in slaap. Andere hondje naast t baasje op de grond in slaap. Even mn eigen ding doen. En zo in een voor verwamd bedje stappen op weg naar een hopelijk zonnigere morgen.

Smorgens mn bakkie troost en mn broodje eten terwijl de jongens zich klaar maken voor hun drukke dag en ik Wendy dr pap geef.
    Lekker buiten zitten op de camping terwijl Wendy heerlijk buiten rond kan rommelen.
    Het idee dat we van de week lekker naar de dierentuin gaan (voorpret!) en wendy de olifantjes weer ziet...misschien gaat ze nu eindelijk een poging wagen om dat woord na te zeggen...giraf zegt ze gek genoeg wel
    Nouja zoveel simpele dingen waar ik van kan genieten met volle teugen!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat vet lief!!!:)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik kan ernom genieten als die kleine s'avonds lekker zit te kroelen met papa en dan zegt mama ik vind jou ook heel lief hoor. luf you ( zo spreekt hij het uit ;) ) en komt dan een kus geven ...

En als ik op het strand zit bv en ik zie mijn twee mannen genieten van alles wat er daar gebeurd dan geniet ik zelf ook enorm ...

Kan ook enorm genieten van de golvende zee, ik woon op loop afstand van de zee en als ik dan ff rust wil of ff mijn gedachten op nul wil zetten dan ga ik heerlijk op een bankje zitten en alleen maar genieten van de zee....

4. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

vroeger als ik op mijn verz pony op de hei reed en gewoon niemand tegen kwam, wat voelde ik me rijk en gelukkig.
    (helaas verleden tijd)

ik kan erg genieten als mijn dochter lekker ligt te slapen, zo mooi en lief gezicht. en als ze lekker tegen me aan gaat liggen.
    samen fietsen.

en samen in het bos wandelen met mijn honden

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik kan ervan genieten als ik even weg ben geweest en mijn dochter zegt: 'mama ik heb jou gemist!Ik hou van jou!' Ik vind het ook echt genieten als ik mijn mannetje met de kids bezig zie, geweldig gewoon.

6. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Toen we vorige week in Speelland waren en mn lief met de kinderen het vlot aan het trekken was over het water. Heerlijk! dan krijg ik voor alle 3 helemaal de vlinders

Deel Deze Pagina