in januari 2011 maakte ik Welke man vind jij nou om op te vreten! Maar wat ik me afvroeg is je mening van toen veranderd? ik heb gewoon een lijst je van mannen whaha Vorige jaar januari 1 Vin diesel 2 ryan reynolds 3 paul walker NU 1 Paul walker 2 Ryan gosling 3 ryan reynolds maar van vin diesel loop ik net zo goed warm en die stem
van mijn verloofde loop ik ook absoluut warm maar ja ik heb ook geen oogkleppen op whaha dus ja ik kan andere mannen ook heel mooi vinden Weetje waarom Gewoon omdat het kan
Hij is niet de aller knapste maar hij heeft iets wat mij aantrekt. Carmine Giovinazzo (Danny Messer uit CSI: New York)
Ik ook mijn eigen man. Vooral wanneer hij in een goede bui zit en vrolijk is. Dan kan hij me nog na 10 jaar verrassen dmv een grapje ofzo. Blijft leuk
wat ie ook irritant vind als ik roep Fuck........ seriously It's like you're photoshopped Crazy Stupid Love - It's like you're photoshopped - YouTube
Vin Diesel (die stem alleen al) Paul Walker The Rock Gerard Butler En die rooie uit Greys Anatomy is mijn favo... vindt hem altijd op mijn vriend lijken...
afgezien van mijn eigen vent. Nog steeds james marsters. Die vent in de nieuwe conan the babarian film is trouwens ook niet verkeerd.(weet niet hoe hij heet) Heb mijn vriend al toegezegt om die film mee te kijken.haha ach er lopen genoeg mooie mannen op deze aardbol rond gelukkig heb ik mijn ogen nog steeds in mijn kop zitten kijken mag toch?
Ooh heerlijk dat ken ik! Ik krijg overigens nog steeds kriebels in mijn buik als hij thuis komt na zijn werk!!