Doet die van mij ook, maar nu laat hij het zo af en toe een paar dagen staan, omdat ik 'm dan extra lekker vind
Ik vind het juist super Tis een lekker ding, mooi lijf en ook nog eens goed met kinderen Wat wil een vrouw nog meer
Heb je horizontaal toch helemaal geen last van??? Net als dat Dan KAraty heel klein is....voel je niks van
haha ja dat klopt wel... maar het is daar net zelf een kind * kan ik ook zijn als ik met de kinderen speel hoor maar ik doel meer op dat ik daarbij dan niet echt van de bank glijden ofzo ik vind zelf hoela hoep trouwens ook erg leuk hoor... ik merk dat als we hoela hoep kijken ( of wat dan ook ) en de kinderen gaan spelen....ik zelf nog verder kijk nee in hoela hoep vind ik hem niet "sexy " op deze foto dan weer wel Google Afbeeldingen resultaat voor http://2.bp.blogspot.com/_11AuJtJtuWQ/TISloYGaKYI/AAAAAAAACP4/Gy9ZdQEtpIc/s1600/Curt_Fortin_persfoto_2010.jpg
Hahaha nee niet sexy in hoela hoep, maar wel heel erg leuk Aangenaam om naar te kijken. Maar idd...op die foto...daar kan ik van van de bank glijden
whahahahahaha hoeft niet lang te zijn, alsie maar dik is... En manlief zegt altijd heel mooi: Laatste endje spuugtie wel Heeftie ook wel een puntje
Owh wat een heerlijk topic is dit toch. Had al 2 favoriete geplaatst maar er beginnen er steeds meer bij te komen als ik even nadenk. Dus hier nog 2 heerlijk toch.... Bekijk bijlage 249203 Bekijk bijlage 249204
Hier mijn top drie van mijn "buitenmannen" : 1. Johnny Depp ( al loopt hij al tegen de 50 inmiddels ) 2. Michael Bublé 3. Simon Keizer ( we hadden het alleen over "the looks", toch? )