jumjum... Waarom heb je jezelf zo geblurd? Hier kijk ik wel graag naar Robert Pattinson, Chaning Tatum, Ryan Reynolds & (om maar bij het ek te blijven) Arjen Robben
Norman Reedus Jason momoa Triple H Peter Steele (tja, helaas..) Lelijke gast ergens (jaja nu helemaal ) maar die stem maakt ERG veel goed! En er zullen er nog wel meer zijn. Zolang ze niet te glad geschoren zijn en geen zwembroeken mode hoeven te showen (echt gatver...van die "mooie jongetjes" blegh) Ik hou toch meer van het wat ruigere gebeuren. Rob Zombie... hmmmzz. Man meteen over de zeik omdat hij erbij had willen zijn in paradiso. Tja... beetje late reactie?
Nederlandse mannen: Victor Reinier en Eric Corton Met allebei wel een beschuitje willen eten njammmmm Buitenlandse mannen: Johnny Depp, Kurt Cobain
Ik zie zoveel namen voorbij komen die ik gewoon niet ken, ik blijf googlen haha Blijkbaar heb ik echt een hele andere smaak dan de dames hier Mijn eigen vent is een echt toppertje voor mij Lekkere brede armen en schouders, gemillimeterd haar, mooie donkere ogen, mooi kleurtje, paar mooie tattoos erop (ja, sorry.... hij is niet voor niets mijn vent natuurlijk ) Verder van de celebs had ik wel een beschuitje willen eten met: - Vin Diesel - Gerard Butler als die zo'n lekker ongeschoren kop heeft - Will Smith
Joaquim Phoenix jammie!! Ik zou hem DOEN. Maar natuurlijk ook mijn eigen lieve man. Hij ziet er geweldig uit met zijn haar.
Ik las Barry Atsma voor dichterbij huis, dat is een goede ja! Wie ik ook heel erg leuk vind, misschien een beetje vreemd, is Jeroen van Koningsbrugge!! Ik kom ook verschillende dokters tegen uit Grey's Anatomy.. Ja die zijn ook allemaal wel mooi/knap op hun eigen manier, maar dat vind ik voor bijna iedereen in de serie opgaan, zowel mannen en vrouwen dus. Maar de leukste vind ik nog wel waar Teddy Altman mee getrouwd is!!
Zo flauw, om met 'mijn eigen man' te antwoorden... Is een beetje voordehandliggend, niet? En da's ook niet wat TS bedoelde... Even denken... Ik vond Vin Diesel altijd heel lekker En Johnny Depp. En Harrison Ford in de oudere films, want nu is hij té oud, hoor! Wel de mannelijke man, niet van die gladde metromannen...
james lafferty - nathan van one tree hill austin nichols - julian van one tree hill robert buckley - clay van one tree hill justin timberlake will smith