ik zit heel hard na te denken, maar ik kan me niemand bedenken eigenlijk! Kom er straks nog even op terug, denk ik
Kende ik niet, ff gegoogled en inderdaad!!! Ik vind Paul Rudd zo leuk... Die speelde Mike in Friend en laatst met Jennifer Aniston in Wanderlust. Hij is niet perfect mooi ofzo, maar hij heeft van die vrolijke ogen.
Dan karaty Jammie Jammie. Om op te vreten zo lekker. Als ik hem live zou tegen komen zou ik minimaal flauw vallen. Moeder natuur bedankt
echt voor warm lopen doe ik niet, flauwvallen voor andere mannen zou ik ook niet doen, ben wat dat betreft best nuchter En loop eigenlijk alleen echt warm voor mijn eigen vent, maaaaar ik ben niet blind en zie ook wel dat er sexy mannen zijn joseph morgan vind ik onwijs sexy, (klaus in vampire diaries) en ian sommerhalder ( damon in vampire diaries) paul wesley ( stephan in vampire diaries ) robert pattinson ( edward in twilight ) hmmm ja ik heb blijkbaar iets met vampieren
View attachment 248891 View attachment 248893 Dan Karaty absoluut en de mannen van de Jilz reclame Maar natuurlijk ook voor me eigen man..
Vin Diesel vind ik echt VRESELIJKKKK..... not hot!!! Brrrr enge lelijke vent met een enge stem LOL Geef mijn maar Enrique Iglesias!!!!
Het is ook een beetje zijn karakter ofzo denk ik wat hem minder maakt. Ik vind het ook helemaal niks. Enrique is een leuke gozer idd.
Wat ik echt een mooie en lekkere man vind: Josh Holloway! Sawyer uit de serie Lost.... weet niet hoe ik een plaatje hier op moet zetten dus moet je maar googelen hihi
alex o loughin van hawai five o...mennn die is echt lekker alhoewel ik hem in moonlight nog lekkerder vond