Nátuurlijk van mijn eigen man! Maar ook ik heb mijn ogen niet in mijn broekzakken zitten : Jason Statham. Vin diesel Ryan Gosling
Ik zeker van mijn eigen man, hij is de beste! En natuurlijk zwijmel ik weg van Booth (Bones). En als mijn man er wat van zegt, dan zeg ik: maar hij lijkt zo op jou... Jij bent eigenlijk nog mooier!
Jason Statham Ryan Gosling (dat lichaam *KWIJL*, wat heb ik genoten van Crazy Stupid Love ) Hugh Jackman Shemar Moore Shia LaBeouf (beetje vreemd eend in de bijt tussen de namen van de andere mannen, maar hij heeft echt iets waar ik best...uhm...warm van word )
Oh jaaaaaaaa, David Paetkau bedoel jij. Idd niet bijzonder knap ofzo, maar toch wel echt lekker om naar te kijken *YUMMIE*.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrwrqXJh7pFqWvm2wtsOXFZ4vBrtm3Zco8aW_q0iYQWEkgUxY1FU5bYmUu jackson uit grey's anatomy !!
Deze overheerlijke man ♥♥♥♥♥♥♥♥ View attachment 248993
Hmm... Taylor Lautner (Jacob uit 'Twilight') Chace Crawford Johnny Depp heeft toch ook altijd een speciaal plaatsje bij mij. Patrick Dempsey (Dr. Mc Dreamy...Mc Steamy mag er ook zeker wel wezen!) Taylor Kinney (vriend/ex van Lady Gaga) En waarschijnlijk nog weer waar ik nu niet op kom. Word momenteel overspoeld met mentale foto's van mooie mannen.
zoveel mooie mannen maar toch zoals meerdere vrouwen hier wat opvalt Vin diesel en Jason statham die van mij begint al als er een film op is met 1 van hun, Oh jee zal ik je maar alleen laten?