Ow ja, slim, een filmpje erbij Dit is Filk (fantasy geïnspireerde fan muziek) Malukah - The Dragonborn Comes uit Skyrim
Ik ben helaas een beetje te laat geboren The Beatles, the Stones, Queen, Johnny Cash, Waylon Jennings, Otis Redding, The Who, Elvis Presley, Louis Armstrong, David Bowie, Joe cocker and many more.. Edit: uit Nederland Ramses Shaffy, Doe maar, Boudewijn de Groot, etc
Hier een mooi muziekstuk uit Game of Thrones, gespeeld door een orkest; Winter has Come Light of The Seven
Rihanna en Ariana Grande vind ik ook goed. André Hazes en de Toppers kan ik heerlijk op meebleren haha! Elvis Presley heeft hele goede nummers Mijn man kan piano spelen en dat kan zo rustgevend zijn. Light of the Seven klinkt heel mooi.
Ik vind Miley Cyrus echt afschuwelijk. Maar haar versie van Jolene, van Dolly Parton vind ik echt super goed.
Ik luister voornamelijk naar bands als The Fray, Snow Patrol, Kensington, Coldplay, Foo Fighters, Paramore, The Script. Uitzonderingen zijn Boysetsfire en Lily Allen.
Social distortion Dropkick Murphys The Doors Simon & Garfunkel The Eagles Adele Veel rock’n roll, rockabilly maar dus ook bovenstaande
Heel verschillend Dotan,John Mayer,Bon jovi,U2,Kensington,Duran Duran,Eurosmith. Ik heb niet 1 liedje dat eruit springt.Ligt aan mijn stemming.
Van alles. Kleine greep: Hooverphonic The Doors Morcheeba Radiohead Nirvana Lost frequencies Nick cave Arcade fire Lenny kravitz Jacques Brel Kraftwerk En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Voornamelijk hiphop, r&b, dance, top 40. Ik luister als ik alleen in de auto zit ook graag naar Lil Kleine, Boef, Kraantje pappie etc. beetje mijn guilty pleasure haha
Ik heb een hele brede muzieksmaak, ligt een beetje aan mijn mood of the day. Veelal wel rockgenres. Heb ook te veel favorieten dus maar even per genre een lijstje van favorieten Indie: Kaiser Chiefs, The Kooks, Bastille Pop Punk: AFI, Fall Out Boy, Yellowcard Metalcore: Bring me The Horizon, Asking Alexandria Alternatieve Rock: 3OH!3, Panic! At the Disco, Van vroeger: The Doors, Guns 'n' Roses, Queen, Nirvana Maar ook: Singer Songwriters: James Arthur, Gavin James, Ed Sheeran. Pop: Adele, Justin Timberlake Hip Hop: Eminem, Fat Joe Nederlands: Doe Maar, Blof, Marco Borsato Musical/films: Disney, Les Miserable bijv. Lastig een lijstje te maken van favorieten XD
(Hard)Rock vooral. Metallica, Rammstein Fu Manchu, Rage Against the Machine, Royal blood enz. Heb net Anvil ontdekt nav een aflevering sons of anarchy, sourhern rock, maar dan wel de harde muziek niet van die halve western liedjes. Verder hou ik op zn tijd ook wel van hardstyle maar dat moet dan wel goed hard zijn.
Ik ben eersteklas fan van Ed Sheeran, voordat hij een hype werd zeg maar. Verder the script,coldplay,bastille, imagine dragons, james blunt. Ook van het begin. En kinds af aan ben ik al fan van eminem en enrique iglesias daar blijf ik ook crush op hebben. Verder luister ik ook graag pop op de radio.
Van top 40 tot hardcore. Voor een 80 of 90's feest kan je mij ook zo wakker maken! Ik heb alleen niets met (Nederlandse) rap.
Met stip op 1: Daft Punk. Oh wat hoop ik op een nieuwe Alive tour! Muse Nirvana Lenny Kravitz Coldplay Ach...heel veel..