Jamie Lynn Spears. Alle liedjes eigenlijk. Roots : How could I want more : Tyler Hilton. Eigenlijk ook wel de meeste liedjes. Dit is eigenlijk m'n favo nummer maar geen video. Give me that summer :
Ik heb een hele brede smaak... Coldplay, pearl jam, Beyoncé, Lana del rey, Eminem (niet zijn oude repertoire), J. Cole, Rihanna Mijn favoriete nummer is toch wel black van pearl jam
Ik vind eigenlijk van alles en nog wat leuk. Ben geen muziekkenner dus geen bepaalde zangers ofzo. Mijn favoriete nummer is Oceaan van Racoon. Nog nooit heeft een nummer mij zo kunnen raken.
godmother van Rock 'n Roll En natuurlijk: Janis Joplin, Nina Simone, Jimi Hendrikx, David Bowie..... er blijven maar fantastische artiesten te binnen schieten waarvan ik het repertoire met regelmaat luister.
Christelijke: Sela, trinity, Matthijn Buwalda, Berjan Welink en band. Klassiek: Tchaikovsky, Bach, Friends, Mikai. Nederlands: Marco Borsato, Jeroen van der Boom. En nog wel wat.
Ik kan in alle gernes wel veel meezingen. Luister echt van alles. Maar waar ik geheel vrijwillig naar toe ga is hardcore en harder Even helemaal uit je plaat .(en nee ik gebruik geen drugs)
Van oudsher country maar ik volg de nieuwe hits al jaren niet meer. Tegenwoordig luister ik veel naar de High Kings (iers) en naar Scandinavische gospels. Marit & Irene, Curt &Roland ...