Sinds corona geen medicatie om de eisprong op te wekken. Vandaag cd 15 positieve ovutest. Ofja denk ik! Die van de action was donker maar niet donkerder dan de test streep. Toen maar een clear bleu gedaan en die gaf een smiley! (Geeft 2 vruchtbare dagen aan) Van welke test kan ik nu het beste uitgaan??
Bij mij is de Actiontest wat meer accuraat. Ik heb ook met allebei getest deze ronde. Toen m'n Actiontest zijn piek bereikte had ik ook een smiley op de Clearblue, de dag na m'n piek was m'n Actiontest wel donker, maar niet meer positief. Toen gaf Clearblue ook nog een smiley. De dag dáárna was m'n Actiontest nog weer een stuk lichter en toen gaf Clearblue ook nog een smiley..... Daarna ben ik maar gestopt Werd een beetje koekkoek van die smileys. (Maar ik heb dus niet vóór m'n positieve Actiontest met Clearblue getest, maar juist tijdens en daarna)
Clearbleu gaf vanochtend een rondje en die van de action was ook lichter. Denk dat die van de action niet knallen bij mij. Bedankt voor de reacties