Hallo allemaal, Vraagje: vorig week kwam ik erachter dat ik de pil nog niet had ingenomen, dit toen snel gedaan, alleen was er al 14uur verstreken. Ik slik de cerazette en geef volledige bv (alleen snachts niet meer) dus de kans is wel heel klein om zwanger te worden, maar ik wil t voor de zekerheid toch testen omdat ik bij de eerste ook nauwelijks symptomen had. Maar nu is mijn vraag, wanneer test je dan? Ik menstrueer namelijk niet. Groetjes
2 weken na de sex rondom vergeten pil. Want je moet net een eisprong hebben gehad na de vergeten pil.
Oke Thanks! Dan neem ik maar een ruime marge aangezien ik in in die week meerdere keren actief ben geweest...
Vanwaar specifiek 19 dagen? Een normale luteale fase is namelijk 14 dagen. Dus 14 dagen na vermoedelijke eisprong kun je testen.
Ik denk dat smeetjuh bedoeld dat je een paar dagen na de seks pas bevrucht wordt en dat dit een ruime marge is..bedankt dames!
Ja dat weet ik Behappy, maar ik houd maar aan wat mijn huisarts zei in geval van onbeschermde seks (één keer ook even in de zenuwen gezeten toen ik wat jonger was). Aangezien ze ook niet weet of ze een eisprong heeft gehad en wanneer deze had moeten zijn, wordt dit dan toegepast. Hoe doe je een zwangerschapstest als je zwaar onregelmatig ongesteld wordt? - Goeie Vraag