hallo dames!! ik wil met een groepje een meeting organiseren in utrecht, met onze kleintjes erbij die rond die tijd 5maandjes zullen zijn weet er iemand een leuke meeting plek?? misschien mensen die zelf in utrecht een meeting heeft gehad met hun kleintjes erbij??? alle tips zijn van harte welkom!! alvast bedank!!
Amersfoort te ver uit de richting? Er zit in de krommestraat een koffietentje: corazon daar heb je een bovenetage speciaal ingericht voor kinderen. Relaxte zitjes voor de ouders, maar er staan ook veel wipstoeltjes/kinderstoeltjes en speelgoed. Oh en ze zijn zelfs een keer in de zoveel tijd borstvoedingscafé met aanwezige lactatiedeskundige.
Oehh jaaaaaaaa dat weet ik wel!!! In houten zit een Ballorig! Echt heel erg leuk! T is daar lekker rustig dus ze kunnen ook lekker rollen en liggen op t springkussen of het babygedeelte!
het griftpark in Utrecht, hebben een grote speeltuin en kinderboerderij. Er zit ook een leuk restaurant bij met terras. veel kinderen daar van een paar weken tot een paar jaar, ben er gisteren nog geweest
Ik zou ook zeggen Ballorig in Houten, altijd leuk daar.....lekker centraal en makkelijk te bereiken met de auto
Zwembad de hommel heeft ook een mooi baby/dreumeshoekje.. Ook gezellig samen! Bij park transwijk is ook een ruimte die je kan huren geloof ik.. met daarnaast dus een mooie kinderboerderij/speeltuin