inrichting babykamer tips????

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Damay77, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ben bezig aan de baby"kamer" en zou graag wat tips of ideeen willen. Ik heb geen kamer over dus er is in mijn slaapkamer een muur vrij gemaakt voor de baby. Hoofdkleuren zijn zoals op de foto te zien, donkergrijs met fuchsia roze. Op de muur komt een witte mdf tak met gekleurde bladeren en een paar vogels of uilen.
    In het bedje een fuchsia roze deken. Maar nu verder.....
    Eigenlijk wil ik nog een fucsia roze klamboe erboven . Maar ja, de gordijnen worden ws ook roze. Aangezien dit naast elkaar staat lijkt me dit een beetje to much:D
    Roze gordijnen, deken EN. Klamboe. En de kleuren moeten maar net matchen. Optie was dan geweest om het bedje aan de rechterkant te zetten zodat het roze wat meer gescheiden is maar dat word hem niet. Als je dan de kamer binnen komt dan is het ineens "bam"een bedje. Niet dat je er tegenaan loopt maar voor het gezicht. En daarboven zit ook nog een luik naar zolder waardoor bedje steeds verschoven moet worden. Niet handig.
    EN, word een klamboe erbij niet te vol of te druk icm met en mdf tak tegen de muur?

Iemand een idee? Gewoon alleen roze gordijnen doen? Op de witte korte muurtjes wil ik nog iets van decoratie. Bijv van die vakken.

Ter zijnertijd ruil ik met kamertje van oudste dochtertje en gaan ze een kamer delen. Wil de hoofdkleur hetzelfde houden. Zij krijgt lief behang dus het fuchsia roze past hier mooi bij.

Bijgevoegde bestanden:

2. Joanniej

Joanniej Lid

16 jul 2012
    55
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Erg mooi! Vind de kleuren ook super bij elkaar :D

Ik zou geen klamboe doen vanwege de overkill aan roze ;) En daarvoor in de plaats in de mdf tak gewoon wat roze doen of roze vakken boven de commode! Naamsticker in het roze op het voorvlak van het bedje is ook erg leuk. Haha genoeg opties dus.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    MDF tak krijgt zowiezo blaadjes met roze erin. Een paar fuchsia roze en een paar met werkjes.
    Ja, word zeker een overkill aan roze in 1 hoek:)

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Apart. 137x bekeken en 1 die antwoord:)

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik zou geen klamboe doen, aangezien je die sowieso maar kort gebruikt, of je moet 'm vast zetten. En het ziet er wel leuk uit, maar ik zou het gewoon zo, lekker strak houden. ;)

Ziet er leuk uit!

6. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ik zou witte kubussen of mooie plank boven de commode, Is praktisch om nog wat dingetje op/in te zetten waar de kleine niet bij mag komen, en dan nog roze/grijze decoratie op witte muurtje.
    Inderdaad geen klamboe ivm bovenstaande redenen.

Deel Deze Pagina