Ik heb een kleine keuken met maar 4 kastjes. Naast de koelkast heb ik c.a. 30 cm ruimte. Ik wil graag een opbergplek voor oud papier en plastic. Hoe kan ik dit netjes doen? Het liefste in een tas/zak zodat ik het zo mee kan nemen (dus niet eruit halen en weer in een andere tas doen). Zijn hier speciale zakken/bakken voor? (Ik ga lopend naar het inleverpunt en daarna door naar de supermarkt)
Geen idd of er speciale zaken voor zijn. Ik doe ze altijd in een doos en die staat in de hal naast onze schoenen kast.
Ikea heeft bakken met een schuine deksel, die kan je dan makkelijk open en dicht doen. Weet alleen niet of ze die ook in smalle maten hebben. En anders in een andere bak, die hebben ze daar genoeg! Ik weet ook nooit echt raad met papier en plastic hoor. Plastic hangt bij ons heel mooi(not) in zo doorzichtige zak aan een haakje in de keuken. Weet nog steeds geen oplossing daarvoor, komt door rimte gebrek.... het papier staat vreselijk in de weg in een bak in het dressoir. Ook al zo'n plek waar het eigenlijk niet hoort. Ach ja als het maar niet rondslingert...
Ik had een hele mooie ton gehaald voor het plastic om er vervolgens achter te komen dat als ik die in de keuken zou zetten mijn man en zoon niet meer bij hun plekken aan de eettafel konden komen zonder het ding eerst te moeten verzetten. En als je hem verzet dan moet die voor het gasstel staan dus niet echt handig. Ik heb nu dus gewoon de plastic zak op de grond staan (in een hoekje voor het minst gebruikte kastje) en als die vol is moet die naar de schuur. Het oude papier ligt ook in de schuur. Resultaat is wel dat ik dagelijks het plastic en papier in de schuur moet verplaatsen om mijn fiets te kunnen pakken. Nee van mij mag de gemeente mij nog wel twee Otto's (clico's) geven zodat het daar in kan (buiten heb ik genoeg ruimte)
Nou idd, daar zou ik ook wel blij mee zijn idd. Soms is hier de kast uitgepuild mmet oud papier, wat ik vervolgens weer verplaats naar de garage en waar het dan ook vreselijk in de weg ligt .
Toevallig laatst geweest en heb ze toen zien staat.. Buurvrouw nam ze mee moest meteen daar aan denken