Zooey Deschanel, Mila Kunis, Sarah Chalke (scrubs) en eigenlijk heb ik nog wel een heel lijstje. Haha.
O, zoveel!!! Maar in derdaad Keira Knightley, Eva Longeria, Leighton Meester, Nina Dobrev, Scarlett Johansson, Evangeline Lilly, Jolanthe, en nog veeeeeeel meer! Oja, mischa barton(weet niet hoe het nu is), Sophia Buch, Bethany joy Lenz, Doutzen, ...... Ik vind vrouwen zo facinerend, veel leuker om naar te kijken dan naar mannen.. Al kan ik daar ook wel warm voor lopen
Je haalt me de woorden bij mij bek vind het een vreselijk mens en wordt daar dan ook heeeeel koud van. Een mooie vrouw vind ik quinty trustful, maar die Bar Refaeli is ook erg mooi. Zo zou ik wel willen zijn ( zie banner )
Ik wordt er niet warm van . maar wie ik wel echt mooi vind Keira knightley, Scarlet Johansson, Michelle pfeiffer (in jongere dagen al is ze nog bloed mooi! als ik toch zo eruit mocht zien op die leeftijd) en zo zijn er nog wel tig.
Ja dat heeft ze wel een beetje maar het is verder echt een mooie meid. Ik zou het er makkelijk om kunnen hoor!!
Blake Lively, Sophia Bush, Katherine Heigl, Chyler Leigh, Catrina Zeta Jones. Gigi Ravelli, Megan Fox. Dat waren ze wel denkik.
Dacht al hmmm waar blijft die vrouwen topic??? Whahaha Beyonce en Chantal Janzen. Er der vast nog meer, maar kom er niet zo in 123 op.
Als ik samen met mijn dochter in de spiegel kijk. Dan krijg ik een warm gevoel in mijn buik. 2 mooie vrouwen
Zij is heel mooi inderdaad. Mijn vriend vind dat om het maar letterlijk te zeggen een "geil wijf" en ben het met hem eens