Thank you. Heb eigenlijk altijd een hekel gehad aan mijn onderkin:x Maar toen mijn dochter geboren was, zag ik dat ze precies zo dezelfde kin heeft als ik. Nu kijk ik er maar anders naar. Want zij is toch ook wel zoooooo mooi
Ik word niet warm van een vrouw maar degene die Alexandra Udinov speelt in Nikita vind ik een erg lekker wijf. <3 - Alexandra Udinov Photo (20970714) - Fanpop
Mooie vrouwen ff denken Kom straks wel op andere denk ik Voor nu Renate verbaan Jennifer aniston En toch ook angelina jolie toch een beauty Brad en ik hebben dezelfde smaak. Misschien toch een goede match ik en brad!
Keira Knightley Eva Longeria Reese Witherspoon Maar Keira staat toch wel heel duidelijk op nr 1. Word er altijd helemaal stil van als ik haar zie.
Alexis Bledel Katherine Heigl Mila Kunis Leighton Meester Charlize Theron Kristen Stewart Bar Rafaelli Adriana Lima En vast nog wel meer. Nu ga ik over de mannen nadenken haha!
Eva Longeria Beyonce Catherine Zeta Jones Ik vind Angelina Jolie juist geen mooie vrouw...haar lippen leiden teveel af
Lady gaga duhhhhhh ik hou van haar en haar muziek Jammer dat er niet staat welke man. Dan is mijn keus ook zo gemaakt
erica terpstra? willeke alberti, carry tefsen? nee sorry ik vind zoveel vrouwen mooi maar niet op de manier denk ik wat de meeste hier bedoelen. ik kijk eerlijk gezegd nooit naar tieten, kont ofzo. ik ben zelf totaal niet knap maar tevreden met mezelf ( op flubberbast na) dus zou niet op een speciaal iemand willen lijken.