Euh... Ik val niet op mannen, dus vind er ook geeneen anders als een andere. Zijn allemaal mannen. Mannen zijn niet mooi ( in de ogen van mij dan )
Helemaal mee eens marnatman Ondanks dat ik gelukkig getrouwd ben met een vent. Loop ik toch echt eerder warm voor een mooie vrouw dan voor een man.... Vrouwen die mijn interesse weten te wekken zijn vaak niet de allermooiste maar wel met karakter. Anna Drijver, Kim van Kooten en Anouk Teeuwen. Daar lust ik wel een beschuitje mee
Ik vind Lyndsy Fonsenca wel een mooie vrouw (Alex uit Nikita) Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.celebritypicnic.com/celebrities/lyndsy-fonseca/lyndsy-fonseca_8.jpg
@ Ni84 Idd niet de aller mooiste maar wel vrouwen met uitstraling en sexappeal Ik vind vooral dat Anouk dit heeft
Jessica Alba, Jessica Biel (zit het in de naam? ), Catherine Zeta-Jones, Adriana Lima, Doutzen Kroes Lelijk vind ik Madonna, Angelina Jolie en Megan Fox (zo verbouwd)
Dita von Teese!!!! http://www.alyzofashionnews.com/wp-content/uploads/Dita-von-Teese-lanceert-lingerielijn.jpg
Mijn moeder! Ze is helaas een jaar geleden overleden, maar haar herinnering doet me nog elke dag wat. Daarnaast doet geen elke andere vrouw me veel. Zéker niet als het alléén op schoonheid aankomt. Dat is namelijk zeer vergankelijk en zegt niets over de persoon an sich... Ook al die mooie vrouwen die hier voorbijkomen worden over een jaar of 30 ergens op een forum besproken als 'die irritante ouderen van tegenwoordig'...
Ervan warmlopen zou ik niet zeggen maar Rihanna, Beyonce, Katy Perry, Kristen Steward, Catherine Zeta-Jones, Eva Longoria vind ik wel hele mooie vrouwen!!!
ik vind haar erg mooi. Stana Katic/ beckett uit castle Als ik op vrouwen zou vallen, was het zeker op haar
ben ik helemaal met je eens en keira ook. hele mooie vrouwen, zoals je nu kan zien hoe ze echt zijn weet je niet , maar de vormen, haar, uitstraling vind ik top.
Ik vind Sylvie van der Vaart een mooie vrouw!!!! ohja en met vriend helemaal (vandaar dat we onze eerste wonder naar haar vernoemen)
Als ik uit de Hollandse dames zou moeten kiezen vind ik Danielle Overgaag/oerlemans wel een mooie vrouw en ook Quinty Trustfull is ook een mooie vrouw vind ik.