Ik ben op zoek naar een nieuwe fotocamera Ik zoek een toestel met een snelle sluitertijd en die snel foto's achter elkaar kan maken Natuurlijk mooie kwaliteit beeld zowel bij weinig als veel licht Welk toestel hebben jullie? Welke zou je aanraden? Welke absoluut niet Bedankt
welk ik kan aanraden? een type heb ik niet maar sony is altijd goed. het merk sony zou ik u dus wel aanraden
Ik heb de Nikon D5100, perfecte camera. Echt onwijs blij mee, maakt schitterende foto's, zelfs bij tegenlicht, of in het donker etc. maar is misschien niet helemaal wat je zoekt (spiegelreflex)...
Ik heb een canon ixus 310. Maakt snel foto's en heb zelfs s avonds als het donker is binnen met lampen aan geen flits nodig. Heeft een aantal leuke scènes. En je kunt bijvoorbeeld alleen een rood shirt je eruit laten springen en de rest zwart-wit. Ik kan hem je echt aanbevelen. Heeft mij een maand geleden bij media markt 159 euro gekost.
Nog even een tip. Ik denk dat actie morgen de laatste dag is, maar bij Saturn krijg je momenteel 19% BTW korting. Ik heb ook ervaren dat het ene filiaal niet het andere is en de prijzen kunnen variëren.
Ik heb sinds gisteren deze: bol.com | Casio Exilim EX-ZR200 - Wit, Casio | Elektronica Ben er enorm blij mee. Hij maakt echt mooie en scherpe foto's. Zitten veel functies bij. Je kan bijvoorbeeld foto's met een wazige achtergrond maken, wat ik erg mooi vind. En je kan er 30 foto's per seconde mee maken. Ben zelf nog alle functies aan het uitzoeken, maar tot nu toe erg blij mee. En heb al heel wat mooie foto's gemaakt.
Wij hebben een Panasonic Lumix. Een paar jaar geleden kwam die heel goed uit de test van de consumentenbond. We maken er prachtige foto's mee, maar ik moet er eerlijk bij zeggen dat hij altijd op dezelfde stand staat en dat ik er verder heel weinig mee doe. Als ik het boekje lees zie ik door de bomen het bos niet meer....
Als je een compact zoekt absoluut de Canon S100 of Canon SX260. Ik heb sinds kort beide naast mijn dslr en ben er erg tevreden over. Als je geen superzoom nodig hebt zou ik de S100 nemen, de beste compact die er momenteel op de markt is.
Hoi ik heb zelf een Canon 1100D, dit is een spiegelreflex, weet niet of je daar naar op zoek bent of naar een compact camera? De Nikon Coolpix raad ik af ...die heb ik zelf ook en vind de camera op de automatische stand geen mooie foto's maken...... Succes met een keuze maken
Zelf heb ik een olympus Pen E-P1 Maar dat is spiegelreflex en zoals al eerder gezegd weet ik niet of je daar naar op zoek bent Compact camera's ben ik altijd heel tevreden geweest met Canon, op deze camera's zitten vaak leuke functies waar je mee los kan gaan. Minder tevreden was ik met Sony; vrij prijzig voor wat je ervoor "krijgt" Mijn compact camera van canon gebruik ik nog steeds af en toe, maar sinds ik de spiegelreflex heb maak ik wel veel meer foto's Dus als je echt houdt van fotograferen is een spiegelreflex misschien wel een goede investering Succes met kiezen!
Ik heb een Canon Eos 600D spiegelreflex, ik heb m nog maar net, maar wat ben ik er ongelooflijk blij mee. Geweldige camera!
Ik overweeg nu serieus de canon eos 1100D Ook de canon powershot S100 lijkt me goed Bij die laatste staan hele leuke functies zoals alles zwart wit maken en dan bijvoorbeeldje tshirt er in het rood uit laten komen Dit staat niet bij de canon eos 1100D Weet iemand of dit toch mogelijk is bijmde eos 1100D? Bedankt voor alle reacties tot nu toe