Wij hadden babyboefjes, en echt super service goeie proef gekregen goed en snel mail contact en ik ben op donderdag bevallen mail s avonds eruit gegaan en vrijdag om 15 uur hadden we ze al ,maar dat komt wel omdat ik in dezelfde stad woon als waar hun bedrijf zit.
1e keer bij vista print was lekker goedkoopp en snel 2e en nu bij babycards had ik kortingsbonnen van ook super vooral als je de envaloppen eerder kunt laten bezorgen om ze alvast te schrijven en na de geboorte je kaartje af kunt maken en bestellen volgende dag in huis
www.kaartjes2go.nl Je hebt daar ook een wat ruimere keuze met illustraties om er in te 'plakken' . Binnen 1 werkdag de proefdruk binnen, dus da's alvast goed
Wij hadden ook www.kaartje2go.nl We hebben het kaartje zelf ontworpen met een eigen foto en eigen gedichtje! Ik vond het een prettige site, kon het kaartje helemaal klaar zetten voor mijn vriend, hij hoefde alleen maar de juiste datum in te vullen en op bestellen te klikken! De adressen kan je met een excelbestand uploaden, hierdoor worden ze meteen verstuurd, scheelt een hele hoop tijd met zelf schrijven. Zelfs de kaartjes naar het buitenland zijn goed en snel aangekomen.
Wij hadden Julie´s geboortekaartje van www.ellabellaboem.nl Dit is van een schilderes die de kaartjes maakt, je kunt kiezen uit de standaardcollectie of een kaartje naar wens laten maken. Superleuke, kleurige kaarten, mooie kwaliteit. Ook een hele goede en persoonlijke service, snelle reactie op mails, snelle levering toen Julie eenmaal geboren was. We dachten dat we genoeg kaartjes besteld hadden, maar ik bleek nog wat mensen te zijn vergeten dus wilde ik nog een aantal bijbestellen. Ook die nabestelling had ik binnen 2 dagen in huis. Ik zou hier voor een volgend kindje zo weer bestellen!
Idem! Wij vonden het leuk dat je hem zelf kan ontwerpen met hun plaatjes. Na 3 proefdrukken waren we tevreden en dat ben ik nog steeds!
Ik zou mijn kaartjes rechtstreeks via internet bij de drukker bestellen. Maar toen ik voor de volledigheid nog even naar de plaatselijke Multi-copy belde om te vragen wat het zou kosten als ik de zelfde kaartjes via hun zou bestellen en latend rukken bleek dat zij veel goedkoper waren ! En is ook handiger, dan kun je vooraf de enveloppen alvast ophalen en schrijven.
Wij hadden ons geboortekaartje via Hippe geboortekaartjes | trendy tweelingkaartjes | originele geboortekaarten met eigen foto - Welkom. Helemaal niets op aan te merken!
www.geboortedorp.com Dinsdag besteld en donderdag binnen. Via de mail een voorbeeld. Iedereen vond het een mooi en apart kaartje!
Goh, als ik het zo lees zijn wij de enigen met een wat mindere ervaring! Bij een volgend kindje kies ik daarom voor één van de andere genoemde websites.