Ja idd. WE zijn zwanger. Alleen dan een beetje jammer dat de man nooit even de bevalling kan overnemen als het je teveel wordt
+ 1, ik had een collega die het TE vaak zei. Irritant!! Een andere mannelijke (nou ja, mannelijk...?) collega zegt nog wel eens 'trol', om bijv. een andere vrouwelijke collega uit te schelden. Echt verschrikkelijk vind ik dat :x
Van heel veel woorden die ik hier gelezen heb krijg ik jeuk. Moest wel lachen om dat geboortekaartje van dat jongetje, maar come on, dat doe je je kind toch niet aan? Ik heb trouwens ook een hekel aan het woord 'kanjer'.
Mijn vader komt uit het Westland (Honselersdijk) en mijn broer is er geboren (Naaldwijk) maar ik gelukkig niet want inderdaad,als ik mijn tantes of nichten hoor praten....zoooo erg!! Het lijkt wel zingen en allemaal zo overdreven ook,getver!
Dan zou jij mijn schoonmoeder echt verschrikkelijk vinden (ik ook trouwens).. Die komt uit Schiedam en als je dat mens hoort praten,echt té erg gewoon! Ze komt binnen en zegt bijvoorbeeld: "Geef me gauw 1 bak pleur en dan tief ik op" of "Meeeeiiiiidddd,ik heb me heeeelemaal de pestpleuris gewerkt in dat huis"
Als ik iets aan het vertellen ben en iemand zegt steeds "klopt" Zo irritant. Alsof ik normaal gesproken onzin aan het vertellen ben. Grrr..
Oh wat erg! Zo hoorde ik een keer iemand in de winkel tegen het kindje zeggen dat ze een 'bofbips' was...vreselijk!!! Alle dingen als me kind etc, afkortingen als dinnetjes, achteraankomertje, dat knie, Spycholoog, rondtonde, indentiteitsbewijs, muis/doos etc voor de geslachtdelen.... En verder weet ik het even niet maar er zijn er vast nog meer. Oh ja de aa-cee-tion (voor die winkelketen)
Dat heb ik met Limburgers, OMG! Wat praten die mensen verschrikkelijk slecht Nederlands,en dan ook nog met dat accent,brrrrr! Ik heb gewoon echt een hekel aan Limburgers (SORRY ALVAST!!)
Ik heb dit nooit, zal wel door dit topic komen haha. Maar t irriteerde me enorm haha Vanmiddag zei m'n client hullie ipv hun en niet 1x... Neeee de hele tijd