Wie kan mij even helpen met mijn cyclus?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ch11, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    wij waren 5 en halve week zwanger, toen ik 14 febr begon te bloeden.
    Dat heeft 4 dagen geduurd ( was niet erger dan een gewone menstruatie ), echo gehad .. Baarmoeder is leeg.

Nu bloed ik weer, menstruatie? Ik weet het niet .. Omdat die 4 dagen ook net als een menstruatie waren begin ik dus te twijfelen.

Voor NOD getest? Dus werd ik gewoon ongesteld?

Ik was net een maandje bezig met mijn cyclus, en zat op 33 dagen .. Die ene maand, dus weet nu echt niet wat ik in moet vullen.

Moet ik nu mijn cyclus rekenen vanaf 14 febr of vanaf vandaag?

2. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als het echt doorzet zou ik vanaf vandaag tellen ja. En gewoon maar afwachten wat er deze cyclus gaat gebeuren. Spannend!
    Hoop voor je dat je snel positief nieuws hebt :)

3. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    'k Denk ook dat je Boefje mag volgen.

Na mijn eerste MK heb 'k een week gebloed, een week niet, een week gebloed, 4 weken niet. Het was m'n baarmoeder die terug op z'n plooi aan het komen was. Dus het kan!

Nu met dit MK heb 'k 5w moeten wachten op m'n duivels. Al zei de gynae dat ze zouden komen op 2 a 3w! Ik dacht: die weet er niks van en kletst uit haar nek! Maar nee hoor, m'n baarmoeder wilde het niet loslaten. Koppig :$

Een paar dagen terug opende 'k een topic over mogelijk vruchtbaar slijm op m'n 7e cyclusdag. Onmogelijk, dacht ik! Want dat heb 'k nooit. Nu ben 'k maar aan het lezen en nadenken. Na m'n MK was dat dus ook, al besloot m'n baarmoeder niets te lossen. Haha ;)

Als het bruiner bloed is, is het oud bloed dat nog niet is "uitgespuwd". Is het helderrood. Kan je je cyclus terug beginnen te tellen. Pin je vooral niet vast op een vast aantal dagen. Want plakkerig is het hier wel, dus volgens mij klopt die banner van me nimmer :D (jeeej! denk ik dan)

Deel Deze Pagina